Hazırlanıp çıktım . Melisada benimle kapıya kadar geldi . Bir taksi geldi ve ısrarlar sonucu Melisayı taksiye bindirebildim . Melisa gittikten sonra bi müddet bekledim ama taksi gelmedi . Babam hastanede yattığı icin villada çalışan herkese 20 gün izin verdim . Koskoca villada sadece annem ve ben kalıyorduk. Ahh . Keşke şöfore izin vermeseydim . Acaba garajdaki arabayı kullanabilir miydim ? Saçmalamaya başladım. Bunun sebebiyse yarın olacakları düşünmek istemeyeşim . Karanlık sokakta tek başına yürümenin verdigi korkuyu bilirsiniz. Ugultular beni korkutmaya devam ederken bir mesaj daha geldi . Mesajj yine Bitanemdendi.
Tatlı kız seni arayabilir miyim ? :)
Ona izin vermedigim sürece beni aramamasını söylememiştim . Beni ve söylediklerimi gerçekten önemsiyordu . Onu çok sewiyorum .
Arayabilirsin . diye cevap verdim. Bi dakka geçmeden aramıştı.
"Tatlı kız ?" sesi çok güzell. Gerçi ona dair herşey çok güzel .
"Bitanem." sesim boguk cıkmıstı.
"Melisayla konuştum . Ahmet Amcanın yanına gidiyormuşsun . Bende gelebilir miyim ?" Babam ondan hoşlanmıyor olabilir ama Berke babama hayrandı.
"Tamam bitanem gel . " Bugun onunla sewgili olarak geçirecegimiz son gun . Ondan ayrılmayı nasıl başaracagım ?
"Tamam tatlı kız . Nerdesin gelip alayım seni ?" O 17 yasındaydı ve araba kullanabiliyordu . Polislerde ona karışamıyordu çünkü babası çok ünlü bir avukattı . Hatta Türkiye'nin sayılı avukatlarındandı.
"Bizim evin ordaki ışıkların ordayım bitanem." dedim . "Tamam tatlı kız 10 dkya ordayım" dedi ve telefonu kapattım . 10 dk demişti ama 3,4 dk sonra son model arabasını gördüm . Arabadan çıktı ve yanıma gelip bana sarıldı bende ona sarıldım . Ahh kokusu beni bitiriyor. Ondan nasıl ayrılacaktım ? Bu soru günlerdir kafamın içinde dolanıp duruyordu .
"Hadi tatlı kız üşütecegiz arabaya binelim" benim yanmda her zaman gülüyordu . Bende onun yannda hep guluyordum . O hep birbirimizi tamamladıgimizi dusunurdu . Haklıydıda . O yanımdayken kendimi hep guvende hissediyorum .
Hastaneye gelene kadar beni ne kadar cok sevdigini anlatıp durdu. Bense sadece dinledim . Yarın ondan ayrılacaktm. Kendimden nefret ediyorum. Böyle birinden ayrilmakk çok saçma . Ama baban içinse saçma degil . Helede baban yogun bakımdaysa. Şunuda unutmamak gerek baban sana bircok kişinin sahip olmadigi bir hayat veriyor ve seni cok seviyor . O baba için herşey yapılır.
Hastaneye geldigimizde hicbirsey soylemeden babamın odasına girmeye calisirkenn hemsire beni durdurdu .
"Hanımefendi odaya giremessiniz." dedi duz bir sesle. "İçerdeki hastanın durumu ağırlaştı." Ne? Ne oluyor? Durumu ağırlaştı mı? Dengemi kaybetmeye başladım. Son hatırladıgım ses "Doktorr! doktor!Yardım edinn.! Maya beni duyuyor musun ? " Sonrasını hatırlamıyorum.
Gözlerimi açtıgımda bir hastane odasındaydım.Berke yanıma uzanmış saçlarımın uçlarıyla oynuyordu . Elini sıktım yüzü bana dönmüştü . Gözlerimi açtığımı görünce adeta gözlerinin içi güldü.
Sonra ayrı bir ses. Ahh o annem olacak kadının sesiydi. Doktorla konuşuyordu . Sonra Berke "Tatlı kız beni çok korkuttun . Şimdi iyi misin ?" diye sordu neşeli bir sesle . "İyiyim bitanem." diye cevap verdim .
Şöforumuz Mehmet Efendi babamın vurulma sebebinin ünlü bir iş adamı olmasından kaynaklandığını söylüyor. Bende öyle düşünüyorum. Hatta zaman zaman babamın diger iş adamlarıyla kavgalarına bile şahit olmuştum. Bana belli etmemeye çalışırdı ama ister istemez bilirdim .
Berke boynuma bir öpücük kondurup yanımdan kalktı . Kulağıma eğilip "Kendine iyi bakmalısın tatlı kız" diye fısıldadı.
"Sende." diye karşılık verdim. Dudaklarm istemsizce yukarı kıvrıldı. İceri annem girdi . "Şimdi nasılsın?" diye sorunca "İyiyim." dedim düz bir sesle. Kalkmaya çalışırken doktor iceri daldı. "Küçük hastamız nasılmış ?" diye sordu. Gulumsemeye çalısmısdı. Ama uzgun oldugu her halinden belliydi. Artık bu cevabı vermekten bıkmıstım ama yinede "İyiyim." diyebildim . Berke hemen atladı. "Neyi var bu tatlı kızın ?" diye sordu tatli bi gulumsemeyle. Doktor annemi ve Berkeyi dısari cagirdi. Neler oluyordu ?
5,6 dk bekledikten sonra nihayet iceriye Berke girebildi.Uzgundu ama belli etmemeye çalısarak yuzune sahte bir gulumsemeyi oturttu. "Ne oldu bitanem? Ne dedi doktor ?"diye sorunca gözlerini devirdi . Sonra elimi iki elinin arasına alıp "Hep yanında olacagım." dedi. Neler oluyordu? Bu soru beynimin icinde dolanırken iceriye annem girdi. İlk defa onu bu kadar üzgün göruyordum. "Ne oldu ?" diye sordum anneme. Sesim bu sefer çok daha kuvvetli çıkmıştı. Yanıma gelip oturdu."Kızım seni hep sevdim." dedi . Bunları soylerken gozunden bir tane yaş aktı. "Neler oluyoor ?" diye bagirmistimki iceriye hemsire gelip neler oldugunu sordu bende "O soruyu ben size soruyorum. Neler oluyor ??" diye çıkıştım hemşireye. "Kızım. Yavrum. Çok güçlü olacagına söz verirsen söylerim." gozundeki yaşlar çogaldı."Söyle!" diye bagırdım . İnsallah tahmin ettigim şey olmamıştır . "Kızım. Babann.." hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Bense odadan çıkıp hastane koridorlarını inletmeye başlamıştım. Koşmaya başladım. Ahh babammm o ölmüş olamaz. Babamın kaldığı odanın önüne geldigimde iceri girmeye bir türlü cesaret edemiyordumm . Ama sonunda iceriye girebilmistim . O kadar çok ağlıyordumki . İçeri girdiğimde babamın başında bir kadın onun elini tutup ağlıyordu. Gördüklerim karşısında donup kalmıştım. Kadın yüzünün yönünü bana çevirmiş yaşlı gözlerle bana bakıyordu . "Sen kimsiiin?" sözlerim titriyordu. O kadın yoksa ... "Ben Ahmet'in sevgilisiyim." Bu bir rüya olsa gerek . Bu dogru olamaz . İçimde bir yerlerde deprem oluyordu hissediyordum.
Babam annemi aldatmış mıydı ? Babam böyle birsey yapmış olamaz. "Babam öldü mü ?" diye sorarkenn hıçkırarak ağlıyordum. O cevabı duymak istemiyordum. "Ev-" tamamlayamamıştı . Ahh baba nasıl yaparsın böyle birşey .. Odadan çıkıp koridorlarda koşmaya başladım.Deli gibi bağırıyordum.Hastaneden çıkıp sokaklarda koşmaya başladım. Bir ses duydum Berkenin sesiydi . . "Maya yapma böyle.Dur lütfen." sesinde kırgınlık vardı. Sonra kolumda bir acı hissettim.Yuzumu o tarafa cevirdigimde Berke tam karşımdaydı. Ah Berke'yi gercekten seviyordum. Yuzu , gözleri ... çok güzel. "Maya . Babanın ölmüş olması dünyanın sonu degil!." sesinde öfke vardı. Sinirlenmişti. Onu ilk defa bu kadar sinirli görüyordum. Neden bu kadar kızmıştı ?
Canımı acıtıyordu.Ve ben hala deliler gibi ağlıyordum. "Berke canımı acıtıyorsun." sesim o kadar kısık çıkmıştı ki bi an beni duymadığını sandım.
Kollarını gevşetti."Böyle yapmanı istemiyorum Maya. Lutfen kendine gel. Biliyorum çok zor ama dayanmalısın."dedi. Sesinde üzüntü vardı.Cevap vermedim. "İyi öyleyse."deyip omzuna aldi. Bir çığlık basmıştım. "Berke.Berke napıyosun?Berke indir beni . Berke.!" dedim ve omzuna vurmaya başladım. Pis pis sırıtıyordu. Halbuki benim babam ölmüştü az önce. Nasıl bu kadar rahat olabiliyordu ?
"Rahat dur tatlı kız . " dedi ve beni daha sıkı tutmaya başladı . Böyle yapması hosuma gidiyordu. "Tamam . Hadi indir beni ." dedim ve "Berkee!" diye bagırdım. "Tamam , tamam kızma . İndirecegim ama rahat duracagına söz ver tatlı kız ." dedi sırıtarak. "Tamam.Söz." "Duyamadım?" dedi haince gulerek . "SÖZ!." diye bagırdım. Beni indirdi . "Amma vahşi çıktın tatlı kız." diye dalga geçti. Sırtına bir tane içirip "Pislik." dedim.sonra birden ağlamaya başladım. Babamı düşünüyordum.O kadınla nasıl sevgili olurdu? Annemi nasıl aldatırdı ? "Hadi tatlı kız gidelim." dedi ve elimden tutup beni yavaşça çekmeye başladı. Bense hala agliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI KIZ
RomantikBirini seviyorsun . Hemde çok . Oda seni cok sewiyor. Onunla sevgili oluyorsunuz ve sana Tatlı Kız diye hitab ediyor . Cok zenginsiniz . Baban bir iş adamı ve erkek arkadasnla arandaki iliskiyi onaylamiyor .Cunku seni kiskaniyor . Birgun baban kafa...