Hallo, ik ben Chloe Lombaerts en ik ben 24 jaar. Ik werk als secretaresse voor een bedrijf, namelijk het koffiebedrijf Jacobs. Ik vind het niet erg om hard te werken, maar na een half jaar wordt het me toch even te veel, maar daar heb ik een oplossing gevonden. Vakantie. Elk jaar krijg ik een maand vakantie aangeboden door het werk, wat ik niet erg vind want na een half jaar hard werken doet zo’n maand echt deugd. Elk jaar is het een andere bestemming, dit jaar is het Hawaï, ik kijk er al een half jaar naar uit! Geen werk, geen regen, geen gezaag, gewoon rust, geen baas die mijn hart op hol laat slaan. Ik moet jullie een geheim vertellen, vorige maand moest ik naar mijn baas en het begon met een flirten, dan kuste hij me. Ik kuste natuurlijk terug, wat dacht je. En uiteindelijk hebben we seks gehad, wat ik niet erg zou vinden als ten eerste, hij een condoom had gebruikt en ten tweede hij geen vrouw zou hebben. Maar ik kon niet na denken dus ik heb me gewoon aan hem over gegeven en ja, je kan het wel al raden, ik ben zwanger. Ik heb het hem al verteld maar hij zegt dat het allemaal een misverstand was, dat hij van zijn vrouw en kinderen houdt bla bla bla. Het komt er uiteindelijk op neer dat ik het kind alleen mag gaan opvoeden, ik heb overwogen om abortus te plegen, maar ik weet dat ik er later alleen maar spijt van ga hebben. Daarom komt deze vakantie in Hawaï ook goed uit, kan ik me voor de laatste keer nog eens goed laten gaan.
Nogmaals, ik heb heel veel spijt voor wat ik heb gedaan. Niemand is perfect, maar toch had ik het moeten weten. Ik voel me misbruikt door mijn eigen baas. Ik had het nooit mogen doen. Waarom heb ik het dan toch gedaan? Misschien omdat hij een rijke Arabier is… Van 40 jaar. En het ergste van al is dat hij 4 kinderen en een vrouw heeft. Hij heeft me misbruikt en in zijn ogen was ik maar de ‘lekkere secretaresse’ die alleen seks wou op zijn bureau. Het doet me pijn als ik erover nadenk, maar ik kijk uit naar Hawaï. Gewoon even mijn gedachten op nul zetten, aan niets denken. Ook niet aan het kind dat ik aan het dragen ben. Ik heb maar 1 doel in Hawaï: de ware liefde zoeken. Ik hoop dat ik tijdens mijn vakantie naar Hawaï een lieve, charmante, sexy man vindt. Ik ga op een soort van mannenjacht. Zo kan ik iemand verleiden en ja, seks met hem hebben. Begrijp je mijn geniaal idee? Inderdaad, na een maand kan ik tegen de gelukkige zeggen dat ik zwanger ben van hem. En als hij een goed hart heeft, zal hij mij niet in de steek laten.
De grote dag is aangebroken. Het is vandaag 1 maart 6 uur 's ochtends en om 9u05 vertrekt mijn vlucht, ik ben altijd graag op tijd op de luchthaven je weet maar nooit. Ik kom om 8 uur aan op de luchthaven van Brussel, juist op tijd. Ik check mezelf in, ga door de beveiliging alles gaat goed, ik ga naar mijn gate en wacht tot ik mag instappen. Om 5 voor 9 mogen we instappen, ik zoek mijn stoel en zie dat ik naast een mooie man zit, vermoedelijk een Duitser. Ik kan wel eens proberen een gesprek te voeren, maar hij valt meteen in slaap dus ik heb niet echt een kans om iets te zeggen, volgende keer goede keer. De eerste 2 uren vliegen voorbij en voor dat ik het weet, ben ik in London, mijn eerste stop waar ik 6 uur moet wachten op mijn volgende vlucht die rechtstreeks naar Hawaii gaat. Die 6 uur gaan niet zo snel voorbij, ik ga iets eten, kijk rond voor de mooie Duitser van in het vliegtuig maar die zie ik jammer genoeg niet meer terug. Als de 6 uur voorbij zijn ga ik naar mijn gate, ik stap in en voor dat ik het weet ben ik in Hawaii.
Wow! Wat is Hawaii toch zo mooi. De mensen hier lijken allemaal zo blij, zo vriendelijk. Ja, dit is wat ik nodig heb. Zon, zee, strand …en jongens. Wat moet een mens nog meer hebben? Ik besluit om direct naar mijn hotelkamer te gaan en mijn spullen uit te pakken. Juist op het moment dat ik mijn kamerdeur wil open doen, zie ik een mooie jongen zijn kamer zoeken. Hij is zo mooi met zijn blonde lokken en blauwe ogen en hij lijkt me lief. Hij doet me aan iemand denken, wacht hij is de jongen van in het vliegtuig... Ik doe alsof ik mijn kamerdeur niet open krijg. Ik durf zijn hulp niet te vragen, maar toch doe ik het. Hij komt naast mij staan. Ik probeer nog alles zo goed mogelijk uit te leggen met mijn ‘o zo goed’ Engels. Ik maak me even belachelijk voor stipt 3 minuten. Ondertussen maakt hij mijn kamerdeur los en zegt hij: “alstublieft”. Ik kijk hem heel even aan met rode wangen. Dan zegt hij dat hij snel naar het strand moet gaan. Ik was voor heel even in de wolken. Ik weet amper zijn naam en toch doet hij zoveel met mij.
De volgende ochtend zie ik hem terug. We zijn allebei van plan om te gaan ontbijten. Dit is het moment denk ik in mezelf, ik raap al mijn moed bijeen en vraag hem of hij samen met mij wil ontbijten. Hij kijkt me verbaast aan, maar hij antwoordt zeer vriendelijk en met een mooie, witte glimlach waar ik helemaal van moest smelten: ‘ ja, met veel plezier’. Tijdens het gezellige ontbijt kom ik te weten dat hij een Duitser van 30 jaar is, net zoals ik al vermoedde in het vliegtuig. Maar het belangrijkste is dat hij deze middag met mij naar het strand wil. Dit wil zeggen, dat hij me toch al heeft zien staan en ik misschien wel een kans maak. Het strand is prachtig, een mooie blauwe zee met wit zand. Na een tijd merk ik op dat hij met me aan het flirten is en dat laat ik niet zo maar voorbij gaan dus ik flirt terug. Na lang genoeg flirten en complimentjes kust hij me, maar dit was geen gewone kus, dit was een passionele, volle kus. Ik word er nog steeds warm van als ik er aan denk, Als we terug, hand in hand, naar het hotel wandelen vraagt hij of ik misschien zin had om met hem te dineren deze avond. Ik denk er toch even over na, want hij kan tenslotte misschien wel de toekomstige vader zijn van mijn kind, ik wil dat hij me herdenkt als Chloe Lombaerts als ik hem binnenkort terug ga opzoeken en niet als die ene griet dat ik in Maart heb binnen gehaald. Dus antwoord ik hem dat ik een beetje last heb van een jetlag, maar dat ik morgen maar al te graag met hem uit eten wilt. We bespreken nog even de details van het eten terwijl hij me naar mijn hotel kamer brengt. Daar geef ik hem een vluchtige kus en trek me weg maar veel te laat want hij heeft me vast bij men heupen en trekt me in een andere veel innigere en langere kus, hij gaat met zijn hand onder mijn shirt, ik weet dat dit een beetje te snel gaat maar ik kan er niets aan doen. Na 5 minuten raap ik toch al mijn energie bij een om me van hem weg te duwen, maar blijf toch nog even in zijn omhelzing. Ik geef hem een korte kus en duw dan de deur toe. Ik zit met mijn hoofd helemaal in de wolken, ik kan er niets aan doen.
De volgende avond komt hij me zoals afgesproken op halen bij mijn hotelkamer, hij klopt aan terwijl ik nog bezig ben met mij mooi te maken “ik kom direct”, roep ik. Ik doe nog snel een paar oorbellen aan en loop naar de deur. Hij complimenteert me op mijn kleren en zegt dat ik er 'stralend' uit zie, ik bloos. Het etentje was zeer romantisch en ik smolt echt in zijn ogen en zijn lach was zo perfect dat elke keer weer ik verliefd op he werd. De avond gaat zo snel voorbij, dat voor ik het weet hij me uitnodigt naar zijn hotelkamer. Deze keer zeg ik geen nee en ga met hem mee naar zijn hotelkamer, nog voor we in de hotelkamer zelf waren trok hij me de kleren van het lijf en ik de zijne. Ik merk op dat zijn lichaam helemaal was zoals ik het had voorgesteld: gespierd ( zelfs een sixpack) , bruin, gewoon perfect. Een ik dit gezien heb duw ik hem op het bed, hij probeert een condoom te zoeken, maar ik hou hem tegen, anders kan ik toch niet zwanger gerak toch? Doordat ik de leiding neem in het begin is hij het al vergeten van de condoom. We genieten beiden zeer hard en doen het enkele keren, hij heeft zoveel energie en zo'n conditie, niet normaal. De volgende ochtend gaan we samen ontbijten, het is gezellig, we zijn beiden gelukkig en zitten daar met een grote glimlach op ons gezicht, het leven lacht ons toe.
De avond daarna hebben we een romantische strandwandeling gedaan en vanaf dan vloog te tijd voorbij alsof het iets was. Al gauw had ik nog maar een paar dagen van mijn vakantie over. Het werd tijd dat ik hem vertelde hoe het zat. Ergens voelde ik me er wel schuldig over om hem een kind te laten opvoeden dat niet van hem is… Nou ja, als je terug kijkt op hoe vaak we gevreeën hebben deze vakantie, zou het even goed zijn kind kunnen geweest zijn! Ik heb lang gepiekerd over wanneer het juiste moment zou zijn om het te vertellen, om dat we onafscheidelijk waren en ik dus de hele tijd bij hem was, had hij mijn minder goede humeur wel opgemerkt. En toen was het moment er, hij vroeg me of er iets scheelde en ik zette mijn beste krokodillen tranen in werking en begon te snotteren als een kleuter. Ik snikte dat ik me misselijk voelde en stiekem naar de dokter was gegaan en dat die zei dat ik zwanger zou kunnen zijn. Ook zei ik dat ik een test had gedaan en dat het dus vrijwel zeker was. Tot mijn grote verbazing vatte hij het goed op, wat was hij toch een lieve man. Hij stelde voor dat ik bij hem in Duitsland kwam wonen en dat we samen een gezin zouden stichten.
Maanden later als het grote moment aan gebroken was maakten we ons als pas getrouwd stel klaar om naar de kliniek te gaan. De gedachte dat het misschien fout van me was geweest om hem als onechte vader aan te spreken was allang vervaagt. In de kliniek waren ook zijn moeder en vader, zijn zussen en zijn broer, praktisch de hele familie was bijeen gekomen voor dit mooie moment. Iedereen wachtte in spanning af. Tot dat er een bruin kindje met zwarte haren tevoorschijn kwam, oeps.