Metro Çilesi

26 1 0
                                    

Unutmayınız kış şartlarında bulduğunuz ilk kalorifer köşesine oturmak en büyük zevkiniz olacaktır.
Yeni arkadaşlıklara ev sahipliği yapan metrolar bir yaşam tarzınız haline dönüşecektir. Tabi egoyla ulaşım sağlıyorsanız bu imkansız her sabah o kalabalığın ortasında tost gibi ve yarı baygın bir şekilde okula gelmek zorundasınız . Geçmiş olsun...

Bitti mi zannediyorsunuz , tabiki de hayır . Daha yeni başlıyor.

Sigarasızlık , derslerin sıkıcılığı.
Evet ikinci haftada okumaktan vazgeçeceksiniz .
Bu kadarına dayanamadıysanız çok geç . Lise sizin için çok zorlayıcı olacaktır . Tabi milyoner bir babanız yoksa ..  Ortaokul iyidi demi iki lirayla geçiniyordunuz . Ortam kötü demi para yetmiyor . Tabi yemeyi bilmiyorsanız . Buldunuzmu kafadar bir kız , gerisi kolay tabi o an için..
Olacaktır babasında para olan asosyal , tatlı diliniz ve şu ana kadar anlattıklarimdan kazanacağınız tecrübeler burda devreye girecek .
Oda yaşamalı sizinle tabi siz yaşayabiliyorsanız .
Her insanın içinde yatan küçük bir liseli moruk vardır onu uyandırmayı bilmelisiniz . Bu lise hayatınızın en temel taşı olacaktır unutmayın .

Yine metroda başladık nerelere geldik .. kısacası kazanmak için kazanmayı bilmeli ve kazandırabilmelisiniz...

                           20.04.2017

Liseli Moruk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin