První setkání

49 2 0
                                    

Je mi 16, jmenuji se Nela, bydlím v Blahutovicích, kousek od Ostravy. Chodím na sš do Frýdlantu a bydlím na intru s Kájou, je to má nejlepší kamarádka. Každý druhý víkend jezdím domů k rodičům, abych to upřesnila tak jen k matce a jejímu příteli, táta před třemi lety zemřel.
______________________________________

Byl čtvrtek večer, projížděla jsem si instagram a těšila jsem se jak v pátek pojedu domů. Mezitím mě Kája pozvala zítra na oběd, tak jsem řekla: ,,klidně, stejně nemám nic jiného v plánu" a pousmála jsem se na ni, Kája mi úsměv oplatila. Když jsem už konečně usla, měla jsem zvláštní sen, zdálo se mi, že mě chytá cizí chlap s hnědýma vlasama a modrýma očima, byl vysoký a když nad tím tak přemýšlím, možná se mi i líbil... Když jsem se ráno vzbudila měla jsem dobrý pocit protože jsem si vzpoměla že máme zkrácené vyučování, takže jenom 5 hodin. Šla jsem s Kájou do školy a zdálo se mi že jsem zahlédla toho pána ze snu, trošku jsem se lekla a vysvětlila jsem situaci Káji, její reakce byla: ,,Ty ses snad zbláznila ne? To není možné"
Došli jsme do školy a po vyučování jsme s Kájou šli do restaurace na ten domluvený oběd. Když jsme šli kolem nemocnice, zdálo se mi že jsem zase zahlédla onoho záhadného muže. Káji jsem radši nic neřekla protože by si o mě myslela že jsem fakt blázen, i když ani já si nejsem jistá jestli nejsem blázen. Už jsme byli v restauraci a já jsem si obědnala kuřecí řízek s bramborama, Kája si dala Vepřový řízek s bramborama, chvíli jsme si povídali a pak jsem si vzpoměla že mi jede vlak. Když jsem běžela na intr sbalit si věci tak mi zrovna zavolala máma v kolik přijedu na nádraží aby mě mohla vyzvednout, tak jsem jí to řekla, sbalila si věci a utíkala na nádraží.

---------------O hodinu později----------------

Když už konečně vlak přijel na nádraží tak tam na Nelu čekala její mamka, pozdravili se, objali se a jeli domů. Když už přijeli, tak první dojem nebyl zrovna nejlepší, David (přítel od Neliny mamky) ležel na gauči, měl kocovinu a díval se na fotbal. Nela si šla nahoru do svého pokoje vybalit věci, když v tom jí zavolala Naty.
Naty: ahoj, slyšela jsem že jsi přijela do Blahutovic, nechceš jít ven? :)
Nela: jo klidně, tak kdy a kde sraz?
Naty: tak za 20min. u parku?
Nela: dobře za 20min. jsem tam ;)
Nela hned vyšla z domu aby přišla včas. Když šla kolem kostela všimla si že za ní jde ten pán ze snu, radši zrychlila ale pán zrychlil také, myslela si že jí pronásleduje, tak začla utíkat. Po chvíli se Nela vzbudila a oddychla si protože zjistila že to byl jenom sen. Sešla dolů do kuchyně a na snídani si nachystala tousty, když je chtěla sníst tak si uvědomila že na ně vůbec nemá chuť. Po snídani se šla projít do parku, a tam potkala Justina, jejího kamaráda.
Justin: Ahoj Nelo
Nela: Ahoj
Justin: Co tady děláš?
Nela: Jen se procházím, ale už jdu domů
Justin: nechceš doprovodit?
Nela: to by si byl hodný
Když Justin doprovázel Nelu domů, tak Nela měla pocit že jí Justin balí.
Nela: Justine nechci aby sis myslel že mezi námi může něco být
Justin: no... já vím, ale musím ti něco říct...

........................................................................

Doufám že se vám příběh zatím líbí, těšte se na pokračování!
PS: omluvte gramatické chyby :)
Autor: Roman Dvořák

Bad thingsKde žijí příběhy. Začni objevovat