Bugün de aklımda sen varsın
Yarın da sen olacaksın
Bir sonraki günlerde de
Ama sen beni her zamanki gibi umursamayacaksın.
Ben her gördüğüme seni anlatacağım, duvarlara, kaldırımlara, yıldızlara hatta hiç tanımadığım insanlara bile...
Ama sen benim adımı bile anmayacaksın, hatırlamayacaksın bile. Ben yine seni düşünüyor olacağım. Her sabah senin adını sayıklayarak uyanacağım
Her gece seni düşünerek ağlayacağım.
Ama sen beni umursamayacaksın yine.
Olsun varsın umursama, ben seni sende sev diye sevmiyorum ki, karşılık beklemeden yalnızca seviyorum. Öylesine saf ki sevgim, sen mutlu ol diye mutlu olmaktan vazgeçiyorum. Zor oluyor Ağlıyorum canım çok yanıyor özlüyorum ama sen yoksun işte. Gidiyorsun, gittikçe gidiyorsun, gitmeye devam ediyorsun. Olmuyor kavuşamıyorum sana. Gelemiyorum yanına, yanı başına evet kahroluyorum belki ama o mutlu ya gerisi lafta. Ben senin gözlerine bakmaya bile utanırken sen başkasının ellerini nasıl tutabiliyorsun? Söylesene gönül yaram nasıl?
Sahi hiç gelmiyor muyum aklına?
Her çalan şarkı da beni hatırlıyor musun sen de. peki ya özlüyor musun sende benim kadar?
Ben senin yokluğunda herşeyi unuttum fakat bir senin dışında.nefes almayı hatta yaşamayı bile. Sahi nasıl alınıyordu nefes? Her nefes alışta boğuluyor muyduk. Yaşamak nasıl bir şeydi? Kefenleyipte mezara mı koyuyorlardı bizi...