BÖLÜM 3 SEZON 1

58 5 3
                                    

Kasandra krallığını yönetmeye başlarken büyücü koltina kendranın bakımını üstlenmeye başlamış. Aradan koskoca bin yıl geçmiş.
Kendra uzaylı krallığını yönetmeye başlamış.

Ama küçüklük hatıraları aklına geldikçe çileden çıkıyor. Ailesinin bir anlık kararla onu büyücüye vermesinden şikayet ediyordu.
Kardeşi kasandradan intikam alacağı günü bekliyordu. Günlerden bir gün kendranın hizmetkârlarından biri eğilerek kendranın huzuruna çıktı.

Ona intikam önerisinde bulundu:biliyorum kraliçe benim haddime değil ama kardeşiniz kasandradan intikam almanızı yolunu biliyorum galiba.

Kendra:konuş diye haykırdı.

Hizmetkâar:vahşi bolgedeki engelleri atarsanız yeşil kristale ulaşırsınız.

Kendra:yeşil kristalde nedir? Diye sordu.

Hizmetkâr:bir tür sihirli bombadır ayrıca kardeşinizin krallığını yok edebilecek tek şey odur!diye karşılık verdi kendra bunu büyücü koltinanın onaylamayacağının farkındaydı.
Ama yinede yapacaktı.

Kendra hizmetkârına bir kese kertenkele gözü vermek onu yolladı.

Çünkü selly gezegenin dünyadaki altın kadar değerli birşey varsa o da kertenkele gözükür.Hizmetkâr önünde eğilerek geriye doğru yürümeye başladı.

"Teşekkür ederim kraliçem" odadan çıktı.

Kendra yolculuk için hazırdı artık sihirleri gerekliydi ona sadece  ve zaten sihirliydi.

Kendra Ve Kasandra'nın HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin