1.BÖLÜM

6 1 0
                                    

Hayata hep pozitif bakan insanlar vardır ya hani herşeye gülen işte bende onlardanım herşeye gülerim hiç ciddi değilimdir.Ama bakmayın böyle dediğime sadece sevdiklerimin yanında boyleyimdir sevdiklerimde arkadaş cevrem hayatımın anlamı dediğim 2 insan var.Taha ve Bade. Taha ile anasınıfından arkadaşız.
O zmnlar 6 7 yaşındaydım anasınıfında herkesle iyi anlaşırdım ama bir kisi hariç o benimle konuşmazdı herkesle çok samimiydi ama nedense benimle konusmuyordu. Birgün benden 1-2yaş büyük çocuklar bana bulaştılar o zamanlar Küçüğüm tabi birşey yapamadım sadece  ağladım o sırada yanima Taha  geldi noldu dedi tüm herşeyi anlattim sonra gidip o çocuklarla kavga etmişti o gün bu gün beni hep korudu kardeş olduk yani ailelerimizde birbirini taniyor ztn.
Bade de onunla pazarda tanistik annemle pazara çıkmıştık aslında babannemle babannemin zoruyla pazara gittik orda ayni benim durumunda bitkin bir kiz vardi beni görünce koşarak yanıma geldi arkadaş olalim mi fln dedi kabul ettim Babannem gilin yan komsularıymıs onlarda yani Bade gilin de ailesini taniyoruz onlarda bizi.
Neyse ya çok konuştum birazda kendimden bahsedim
İsmim Yağmur.Yagmur Sancak. 17 yaşındayım.Ahmet Sancak babam olur kendisi kime sorsanız tanır zaten ünlü iş Adamlarından.annem klasik ev hanım i abim Burak Sancak sinirli psikopat biri kendisi 20 yasında bu kadar yani çok önemli bir hayatım yok diğerler i gibi parasiyla övünen kizlardan değilim okulda da herkes beni tanır tabi okul babamın olunca😏.Lakabım "Psikopat"okulda kime bu ismi versen hemen beni gösterirler kafamı bozan olmazsa herkesle iyi anlaşırım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 22, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gözlerin BayımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin