HENDYS:
Ráno jsem se vzbudil docela brzo. Musel jsem ještě poklidit. V deset má přijet Oly, pak i Tom a Danny. Dost se na ně těším. Bude určitě velká sranda.
Celý den jsme skoro natáčeli. Jsem zvědavej, co na to lidi řeknou, ale mám z toho dobrý pocit. Večer jsme dali stream. Dorazilo dost lidí, což mě potěšilo. Ukončili jsme to někdy ve dvanáct. Ještě jsme docela dlouho dobu byli vzhůru. Kecali jsme, hráli a tak.
TOM:
Ráno jsem se vzbudil brzo. Všichni ještě spali. Vzal jsem mobil a projížděl sociální sítě. Do půl hodiny se vzbudil Oly, co ležel vedle mě. Podíval jsem se na něj. Promnul si oči. Sednul si a rozhlížel se po místnosti. Vypadal hrozně vtipně až jsem se musel smát. Uslyšel mě a otočil se na mě. ,, Co je jako?" zeptal se. ,, No dobrý ráno. Jinak neděle." a dál se smál. Podíval se na mě zmateně. Ukázal jsem na jeho vlasy. ,, Jdi navštívit koupelnu." řekl jsem. ,, Jsem moc línej." odpověděl a znovu si lehl. Rozhodl jsem se vstát a místo něj zamířit do té koupelny.
DANVERSE:
Už jsem nespal tvrdě, takže jsem všechno, co si tam povídali slyšel. Vím, že někdo odešel, ale nějak jsem na to nereagoval, jen mrtvě dál ležel. Po chvilce se Hendys zeptal ,, Spíte?" Otevřel jsem oči a uviděl ho vedle sebe. ,, Jo." odpověděl jsem. ,, Tak dobrý ráno." pozdravil. ,, Dobrýýý." zabručeli jsme s Olym nastejno. Sedl jsem si a v tom do pokoje vešel Tom. Hendys vstal a šel do koupelny. Po něm Oly a pak já. Převlékl jsem se a šel za klukama do kuchyně. Nasnídali jsme se a šli ještě natočit nějaký videa, než odjedeme.
TOM:
S Dannym nám vlak jel v pět. Olymu ještě o půl hodiny dýl. S klukama jsme se rozloučili a já s Dannym šel tedy na nádraží. Měl jsem docela dost materiálu, takže doma budu stříhat a budu mít co vydávat chvíli. Na přestupu jsem se rozloučil s Dannym a nasedl do svého vlaku.
ČTEŠ
Tom's Gaming Life, Hendysovo Doupě, Oly's Fun, Danverse
FanfictionFanfikce na tuhle partičku ? Na jejich přání, ať na ně někdo napíše ff. Moje odpověď: ,,ok. Jdu na to!" :)