DANVERSE:
Dva týdny se docela dost dlouho táhly. Ale zítra je ten den, kdy konečně jedeme na letiště. Máme už tam být ve 4. Přeletět do Amstru a pak směr Afrika do Etiopie! Takže pořádně nabít baterky, zabalit, vyspat se a jedem.
HENDYS:
Balím se už snad tři dny. Pomyslně. Prostě pořád myslím, že vezmu si tohle a tamto, ale do odjezdu na letiště zbývá už asi jen 4 hodiny a já si ještě ani nepřipravil kufr. Natočím ještě video a pak jdu na to.
TOM:
Jel jsem k Olymu a pak spolu pojedeme na letiště. Začínám být dost nervózní. Ani přesně nevím z čeho. Jestli, že poletím do neznámé země, dost chudé. Že poletím s klukama a cizími průvodcem. Nevím, ale zas dost se těším.
LETIŠTĚ
HENDYS:
Vůbec jsem nespal, takže doufám, že se vyspím v letadle. Už jsme zaparkovali a čekáme na kluky. Máme sraz před letištěm. Naštěstí do chvilky všichni dorazili a pak i ti lidi, se kterými tam letíme. Šli jsme se odbavit a pak na jídlo.
OLY:
Šel jsem na záchod. Sedím si tak na trůně. Ženský hlas pořád něco hlásal, nevěnoval jsem tomu pozornost. Najednou na záchod vběhl Danverse a volal ,, Oly. Oly!" ,, Co je?" odpověděl jsem. Do pěti minut tam máme být. ,, A kur*." Rychle jsem se snažil být hotov a odejít. Vyběhl jsem rychle ven. Hendys a Tom stále seděli u stolu a pitomě se smáli. ,, Sorry kámo. Běž to dodělat." řekl za mími zády Danverse a dal mi ruku na rameno. V tu chvíli jsem měl chuť je všechny povraždit.
TOM:
Blbý vtípky a oni se téměř stanou realitou. Dál jsme totiž seděli a nevnímali, až najednou vyhlásili náš let, že tam máme být asi do dvou minut. No jako. Všichni jsme vyrazili obrovskou rychlostí. Běželi jak retardi mezi lidma. Danverse přiběhl k té paní, když se zrovna začalo hlásit, že už to uzavírají. Naštěstí nás ještě vzala a mi spokojeně šli na své místo v letadle.
ČTEŠ
Tom's Gaming Life, Hendysovo Doupě, Oly's Fun, Danverse
FanficFanfikce na tuhle partičku ? Na jejich přání, ať na ně někdo napíše ff. Moje odpověď: ,,ok. Jdu na to!" :)