Aşk neydi ?

175 20 6
                                    

Aşk neydi?
Bence aşk; bile, bile delicesine acı çekmekti
Bile ,bile kalbimize yara açmaktı.
Bir taraftan öylesine saf öylesine temizken bir taraftan öyle degildi.
Aşk'ı bir taraftan tatmalıyken diğer taraftan canını acıtmamalıydı bilerek.
Kalbimize açıcağımız yara çok önemliydi.
Doğru kişi tarafindan açılmaĺıydı .
Yoksa boşuna âşk acısi çekmis olucaktık
O yaranınin tadına baktiktan sonra bile, bile hata yapmak isticektik.
Bile ,bile kendimizi aynı hatayı yapmak için zorlıcaktık en çok insanoğluna ilk aşkın'ın acısını çekmek koyar.
Bi an ilk aşkının kokusunu özler onun bakışlarını özler.
Sana verdiği sözleri tutmayınca
Gözünden bi damla yaş gelir .
Nerde tanıdım seni der ve sonra iyiki tanımışım iyiki benim canımı yakmışsın ki
Dersin .
Bi süre sonra herşey senin yüzünden oldu dersin ve en başa alırsın herşeyi. Bian onun yokluğu gelir aklına
Biyere gidersin onsuz bi yanin boşmuş gibi gelir. Sonra kafanı kaldırıp baktığında onu başkasının elinden tutuğunu görürsün işte herséy o zaman başlar. Bi ara 5-6 saniye göz göze gelmek istersin onunla ona bakmaya doyamasın hiç karşın dan gitmesin diye dua edersin.
Ama gitmek zorunda'dır. O gitikten sonra bi yaş damlar gözlerin den
O en kıymetli yaşmış gibi gelir.

Her insan bir birkez ölürken sen her nefes alışında ölüyorsun ...
Ama olsun onun sana söylediği ...
Herşey tekrar ,tekrar aklına gelir gözlerin dolar . Için bi cız eder kalbin'de biseyin koptuğunu hissedersin ve

Bizim aşkımız belki ilk günden beğri kuşlar kadar masumdu...

Kim bilir biz bir birimizi çok sever ken bizi ayirmak için uğraşan çok kişiler oldu.
Ama başaramadılar değil başardılar.
Şuan çok mutlular bizi ayırdıkları için ama bilmiyorlar ki biz hala ilk günkü gibi bir birimize deli gibi aşık oldugumuzu hiç kimse bilmiyo senin benim gözlerime bakarken ne anlatıgını anlıyorum. Bana
Aşık olduğunu en başın dan beğri gozlerinle söylediğini
Yeşil gözleŕinle gözlerime bakarken bana ne anlatıgını ikimizde anlıyoruz ben senin gözlerine bakarkem sana nasıl sarılmak istedigimi anlatırken. Benim ellerim den tutup kendine cektigin an bana sarıldıgın an senin öyle delicesine teninin kokusunu içime çektim ve senin ten kokunla serhoş oldum. Senin bana her bir bakşın kadehti benim için beni yavaş yavaş serhoş etmiştin en sonunda ten kokunu içime cektikten sonra bedenim ayakta olsa bile ruhum sızmıştı.
Sanki senin gözlerine bakarken mutluluktan elim ayağıma karışıyordu sanki sana her bakışımda.
Bana her hatunum dediğinde öyle bişey oluyordu ki içimde sanki bişey sana daha çok bağlıyordu.
Her gün yeniden, yeniden ,yeniden hiç bıkmadan usanmadan aşık oluyordum sana.Ama okadar güzel gunler geçirdim ki seninle çok minettarim ama bana yaşattıkların onları hesaba koymuyorum eğer bir gün onlarda hesaba girerse bilki o gün benden helallik istemek icin rusyadan Denizliye gelirsin. Herseye ragmen sana hakkımıhelal ediyorum yesil gozlum seni unutmadım hala ama sen beni unutmuş olabilirsin.
Ben senin her fotorafinı gördüğüm de canım yanıyor. Seni bilemem ama ben seni çok seviyorum hala üzerinden çok yıllar gecsede seni sevicem hala ben sensiz nefes alamiyorum.
Ama bunlarin hepsi boş seni bana geri getiremez artık hiç bir şey biz seninle ancak bir daha olunce görüşürüz.
Orda bir birimizden orda helallik aliriz.

Ben mutluluğu senin gözlerinde buldum senin gözlerinde unuttum yesil gözlüm...

Ben sana bu sözü soyledikten sonra kimseyle olamam kimseyi sevemem diyodum ma bi anda karşımda gördüm sevdiğimi r...... onunla bir ömür boyu mutlu olduk . Benim aşkım buydu peki ya sizin âşk çok güzel bir şey degilmi sizcede
Düşünsenize ayni tisort'ü giyip gezdiginiz
Birlikte ayni kiyafetleri giydiğiniz çok güzel çok farkli bi duygu ama bence herkez aşkın tadina bakmali.

her saa'te aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin