Čast 1

11 1 0
                                    

Psal se rok 2000 v zemi která pochází z dalekého vesmíru nejen ale i ve světě protože byla záhadná a plná tajemnství. Na této planetě žijí různí zajmavých zvířat na který se nedá šahnout ani vidět ale přesto zde žijí lidé jako jsme my sami. V tento rok se zde stalo něco neobvyklého a zvláštního
V tomto světě totiž lidé měli nejen ručí a nohy ale vypadalo trošku jako opice ale i přesto umněli vše co my a taky stejně mysleli zvířata umněla mluvit jako my a domluvili se mezi sebou i dokonce zde žili létající ještěři ale přesto jsme se sem odstěhovaly bylo tu krásně naučila jsem se dorozívat z ptáky ti totiž byli jediný co mneumněli mluvit vždi jsem je krmila a měla jesem schopnost zvedat a pohybovat věcmi i číst myšlenky druhého a to jsem tu jen dtýden a toto jsem se naučila zde na tomto kouzelné planetě a v tak krásné přírodě nikdy bych tomu nevěřila že takový místo ještě existuje ale jsem tu a  je to nádhera být na tak krásným místě a tak zajímavým ještě neprozkoumaných míst to mně vždy lákalo takový dobrodružství. Jednu jsem šla takhle po malém pramínků řekli až ke skále kam řekla, bylo tam malé jezírko a taky barevný krápníky který se odráželi od šistě a průzračné vody. Hned jsem věděla že je to nějaký kouzlo co se tu drží a sedla jsem si na páčku co tu byla a v tu chvíli začala hrát hudba a oběvil se krásný a pohledný mládenec a pozval jí ke tanci jak ukončila hudba chlapec zase stejně jak se oběvil tak taky zmizel beze stopy kdoví kam.
Další den tam zašla znova a znovu to stejný jako včera potom musela na něho celou nač myslet a tak se rozhodla že ho vysvobodí z té jeskině.

pobřežíKde žijí příběhy. Začni objevovat