Cu 10 ani inainte de a se muta familia Brown in noua lor casa, acolo a mai trait o familie, familia mea. Aici incepusera sa se se petreaca lucruri paranormale . Se auzeau tot felul de zgomote ciudate. In fiecare noapte mai disparea cate un membru al familiei mele. Mai intai cei doi copii Anastasia si Alexandru, bunicii si intr-un final, sotia. Am mai ramas doar eu. Singur, nu avem ce face. Intr-o noapte am auzit un zgomot . In fata mea se afla o silueta inalta si slaba. El venea in fiecare noapte si ma tortura. Nu ma lasa in pace. Am innebunit. Am tinut-o asa 10 ani.
In acea casa s-a mutat o noua familie . Aceea era familia Brown. La inceput totul era normal. Pana cand eu incepeam a ma plimba prin casa. El mi-a auzit pasii si a inceput sa ma caute. El a vazut o silueta slaba si inalta. Eu am inceput sa ii omor membrii familiei unul cate unul. Pe el il torturam seara de seara. El, de frica, a murit. Am dat peste o oglinda. Cand m-am privit, mi-am dat seama ca eu eram. Eu eram monstrul care ma torturase ani in sir. Din cauza nebuniei am avut halucinatii. M- am trezit intr-un spital, la urgente. Se pare ca in acea casa se sparsese o teava si eu inhalasem mult gaz. Atunci eu aveam halucinatii si traisem acea poveste de groaza. Spitalul se afla pe strada Gallway , in Londra.