Prolog

341 29 8
                                    

  MAL

- Prolog

Inainte să incepeti sa cititi as vrea sa spun din nou ca aceasta carte este continuarea cartii Dream or Reality<3.

***

Se spune ca dupa prima dragoste suferi cel mai rau.Este cel mai adevarat lucru auzit pana acum.Inima te doare ingrozitor de rau.Iti simti sufletul gol din cauza amintirilor care au disparut,odata ce el a plecat,iar amintirile odata frumoase te ajung dandu-ti in nas cu tot ce aveai dar acum nu mai ai.
Frica de ati amintii toate acele amintiri frumoase te bantuie si in cele mai ferite locuri ale lumii,iar mintea si inima pur si simplu nu vor sa uite ceea ce le tinea odinioara in viata.
Incepi usor usor sa te scufunzi in negura trecutului chiar daca nu vrei.Iar odata cu amintirile care revin,revine si durerea pe care incercai sa o ti ascunsa de persoanele dragi tie.Insa,te scufunzi in munca, hobiuri si visurile tale pentru a uita de acea durere si, de 'el'.
Asta s-a intamplat si cu noi.Fiind prea pline de sine si gandindu-ne doar la visele noastre,am reusit sa pierdem ceea ce era cel mai important,iubirea 'lor' neconditionata.Acum ne afundam in munca pentru a uita de 'ei',dar e imposibil.Persoane,locuri,lucruri,totul ne aminteste de povestea frumoasa pe care o traiam alaturi de acele fapturi minunate.Si totusi,am muncit din greu sa ajungem la stadiul de profesioniste in cadrul agentiei.Stadiu ce se obtine doar prin munca fizica si psihica.Da!Ne-am cufundat in munca si am ignorat lumea inconjuratoare cu gandul ca probabil ne vom intalni din nou,iar lucrurile vor lua turnura din trecut,dar ne amageam singure.Fiecare zi care trecea era un chin ingrozitor stiind ca voi nu ne ve-ti mai fi alaturi si totusi asta nu ne oprea sa speram si sa va iubim.Acest lucru nesemnificativ ne dadea putere sa continuam munca in noua trupa care v-a face ravagii printre idoli.Mereu va urmaream concertele la televizor,sustinandu-va si fiindu-va alaturi.Cate nopti nedormite,cate mese sarite sau ratate am indurat din cauza depresiei care ne cuprinsese din cauza unor cuvinte oribile scoase din gura voastra.Cate zile pierdute doar cu repetitii pentru a fi mai bune decat suntem,si cate amintiri dureroase care mereu reveneau si ne palmuiau brutal,doar ca sa intelegem greseala din trecut si totusi,norocul din prezent.
Inca suferim dupa voi si speram ca va veti intoarce,dar durerea de a va vedea probabil ar fi prea mare asa ca,vom incerca sa va uitam,desii nu vom putea.In prezent ne concentram la trupa,la MV si la debutul pe care trebuie sa-l facem pentru a fi impacate cu noi.
Noi suntem genul de persoane care nu renunta usor,dar si cand o fac,o fac definitiv.O sa renuntam si la voi deoarece,voi ati spus sa o facem.
Suntem mult prea concentrate la visul nostru pentru a va mai da vreo importanta si totusi ne mintim pe noi.Flacara iubirii pentru voi zace aprinsa in sufletele noastre impietrite,arzand inabusit.Sentimentele le tinem inchise in mintea si sufletul nostru,luand expresiile unor persoane arogante si seci.Nu va vom da apa la moara. Preferam sa suferim in interior de cat sa aratam ca suntem slabe in fata celor care se cred puternici.
Noi nu suntem o simpla trupa!Noi suntem 4 fete care din cauza amintirilor au devenit ceea ce sunt astazi.Noi suntem 'Remembrance'!Patru fete cu amintiri chinuitoare,un aspect rebel si o personalitate dura.Amintirile ne-au adus numele si ne vor aduce inapoi tot ceea ce am pierdut,chiar daca trebuie sa mutam si muntii din loc pentru a ne indeplinii visul.
La prima noastra interactiune vizuala cu voi,v-am indeplinit dorinta,de a ne preface ca nu va cunoastem.Insa dorinta sa va sarim in brate era prea mare.Sunteti schimbati,dar la fel de nemilosi precum ati fost in acea noapte furtunoasa unde,a inceput totul.De ce ne priviti din umbra si nu aveti curajul sa veniti la noi?V-ati schimbat!Si noi la fel!Aroganta voastra e mult mai mare ca a noastra si de aceea nu puteti sa va recunoasteti greselile. Asta este copilaresc!
Este si mai copilaresc sa fiti nervosi cand suntem cu alti baieti. Voi cu mana voastra ati facut asta. Acum lasati-ne sa ne traim viata asa cum ati spus voi s-o facem!Si totusi unde gresim?Fiecare pas si drum parcurs ne aduce mai aproape de voi.Poate e,destinul?!Sau cineva face o gluma foarte proasta.De ce trebuie sa ne apropiem din cauza unui accident care a fost produs de dragele voastre prietene din liceu?Sa fie spitalul un loc atat de magic?Nu doar ca v-ati dat seama ca nu puteti traii fara noi,dar noi ne-am dat seama ca voi sunteti tot universul nostru.Relatiile pe care noi incercam sa le ascundem de fani si camere s-au aflat,iar acum majoritatea fanilor vostri ne urasc. In final,suntem sortiti sa ramanem impreuna pe insula tropicala unde ne putem simtii ca niste persoane normale,cat timp agentiile si managerii rezolva toate probleme provocate de iubirea noastra secreta,acum aflata de toata lumea.

***

Sper ca v-a placut prologul,care este povestirea pe scurt a intregii carti.Nu stiu de voi,dar pana acum totul merge ca la carte.Da,prologul e scurt,dar capitolele care vor fi pe viitor vor fi mult mai lungi.
Vreau ca aceasta carte sa fie diferita de ceea ce am facut pana acum.Am luat prologul din perspectiva celor 3 fete. Nu din perspectiva uneia singure,ci din perspectiva grupului.
In acest prolog am inclus de la trecut,la prezent si pana in viitorul celor 3 eroine.Sper sa va placa.

- 》•MKBTS•《

《MAL》-&quot;FF BTS&quot; - Vol. 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum