Buna! Eu sunt Cezara, am 14.
Ma duc la scolala si cam prin a doua ora ma suna mama.
M: Trebuie sa iti zic ceva foarte important si sar putea sa te superi!
Eu: Ce este? Ce s-a intamplat? Zi!
M: Imi mut serviciul in Constanta si va trebui sa ne mutam!
Eu: Cand?
M: Peste doua zile! In timpul asta poti sa iti iei ramas bun de la colegi si sa iesi cu prieteni tai pentru ultima data!
Eu: Ok!😢
Imi iau ramas bun de la colegi si merg acasa si o sun pe Ioana,prietena mea cea mai buna sa ii spun sa ne intalnim sa imi i-au ramas bun su de la ea.
*inceperea conversatiei*
I: Alo! Ce faci?
Eu: Nu prea bine! Poimaine ma mut in Cobstanta si voiam sa vad daca poti sa iesi pentru ultima data cu mine in oras?
I: Normal! Pentru tine as face orice!💖
Eu: Bine ne vedem in parc!
*conversatie incheiata*
Ma duc sa ma schimb. Ma imbrac cu:Ma intalnesc cu ea in parc. Ma imbratiseaza tare.
I: Nu imi vine sa cred ca te muti! As vrea atat de mult sa stai cu mine aici!
Eu: Stiu dar nu pot! Nu conteaza eu am venit doar sa imi iau ramas bun ca eu ar cam trebui sa plec sa imi fac bagajele. Pa!
I: Pa!
Urmatoarea zi imi fac bagajele,imi pun tot ce trebuie apoi cand termin ma pun in pat si ma uit la TVD.Dimineata ma trezesc la 6:30 si ma imbrac cu
Si ma indrept spre gara. Ajunsa in Constanta merg la noua mea casa .
M:Sper sa iti placa aici! Am chemat pe cnv de varsta ta sa iti arate Constanta! E un baiat de varsta ta, e copilul unei colege din facultate. Vine sa te ia la 13:00.
Eu: Bine!
Ma mai aranjez putin si ma duc afara sa astept baiatul care va veni sa imi arate Constanta.
Il vad. E foarte inalt si chipes. Ii blond si cred ca deja ma indragostesc😍😍😍😍😍😍💓.
Vine la mine:
B(baiatul): Buna! Eu sunt Vlad!
Tu esti Cezara?
Eu: Da, eu sunt. Incantata de cunostiinta.
V:Si eu! Acm hai sa vezi mai intai plaja, este primul loc care o sa iti arat dupa mai mergem prin parcuri poate mall-uri si mai vedem.
Eu: Bine!
Ne plimbam imi arata marea si e foarte frumoasa. Ne plimbam pe malul mari. Se insereaza. Am pierdut foarte mult timp pe plaja. Ne asezam pe o banca
V: Cum este? Iti place aici?
Eu: Da.
V: Bine. Uite e cam tarziu vrei sa te duc pana acasa si sa ne vedem maine?
Eu: Da. Normal.
Mergem pana acasa. In fata casei.
V: Pa! Ne vedem maine!
Eu: Pa!
El vine spre mine ma pupa pe obraz si pleca.
Va continua....
CITEȘTI
Vlad Munteanu Iubi
FanfictionEste la caterinca! Nu este serios! Voiam doar sa ma amuz. Sper sa va placa!