capitolul II-De la prietenie la casatorie

23 2 1
                                    

Mi-a  explicat cu usurinta  ce trebuie sa fac pentru a lua  rolul lui    Theodora.

Am mers la castinguri unde cu incredere adusa de Zac am si luat rolul.

Dupa doua zile de citit replicile am plecat la repetitii.Acolo Zac mi-a zis:

-Buna Vanessa,esti gata de prima ta repetitie.

-Buna Zac,da...cat de cat sunt gata.

-Ai invatat replicile?

-Da,cum ,sa  nu dupa ce ca asta este prima mea ocazie speciala.

-Deci  a doua ta ocazie speciala este sambata cand mergi cu mine,nu-i asa?

-Asa e merg...ca sa repetam?nu?

-Da sa repetam relatia mea cu tine.

-Cum....cum  asa.Tu chiar......Tie chiar iti place de mine....serios????Nu te cred.

-Ba sa crez,tie nu de mine..???

-Cum sa nu imi placa???

-Atunci te invit la casa mea in  Anglia,haide are casa,piscina.

-Nu....Adica cum...Tu vrei.....sa ma inviti la cacacasa ta din Anglia.

-Da.Zi-mi vrei sa stai cu mine atat nu altceva.

-A da sigur.

Dupa sapte luni filmul a luat sfarsit iar eu m-am dus cu Zac in Anglia.

Si cand i-am vazut casa m-am minunat.Era atat de minunata,nu era deloc  genul lui.

Bucataria era toata plina de gresie verde.

Sufrageria era mare,spatioasa.Cand vroiai sa urci la etaj ramaneai uluit de toate culorile care cu  luminatia lor te inviora.

-Este minunata casa  ta este superba Zac.

-Multumesc ,dar acum este si a ta.

-Iti multumesc din suflet pentru tot ce  faci  pentru mine.

-Pentru nimic.

A fost    minunat am stat cu Zac Efron mai mult de doi ani.Cand s-a implinit al  treilea an  de relatie  el m-a  cerut in  casatorie.

Fusese  atat de poetic incat nu am putut refuza. Si de atunci in patru luni am lasat filmele,modelingul,cantatul  si am facut   pregatiri pentru nunta.

Amintirile VanesseiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum