Riana Clark

540 14 3
                                    

                                                     Riana Clark,fiica unor vestiti oamenii de afaceri din toata lumea.Asta sunt eu,puteti sa-mi spuneti Ria.Am 17 ani si de cand sunt mica calatoresc cu parintii mei prin toata lumea.Niciodata nu am stat intr-un loc mai mult de un an si nu am apucat sa-mi fac prietenii.In schimb cartiile sunt prietenii mei.Macar ii pot duce peste tot cu mine.Am citit multe carti,preferatele mele sunt cartile de fictiune si chestii supranaturale,desi nu prea cred ca exista vampiri,varcolacii si altele.

                                                     Am calatorit prin multe tarii cum ar fi Canada,Argentina,Australia,China,Japonia,Franta,Germania,SUA si multe altele.Acum calatoream cu vaporul pana in Anglia.Imi place sa merg cu vaporul,mai putin furtunile pe mare imi cauzeaza starii de rau.Cand am ajuns in Anglia am primit un telefon si a trebuit sa mergem de urgenta in Roseville orasul nostru natal din America.Acolo m-am nascut si am trait pentru 3 ani dupa care am fost tot pe drum.Parintii mei mi-au spus ca bunicii au murit intr-un accident rutier si trebuie sa mergem sa facem pregatirile pentru inmormantare.Eram coplesita de ce auzisem si ma apucase un plans grav.Dupa alte 12 ore cu avionul ajunsesem in Roseville.Parintii mei amenajasera o casa frumoasa acolo care se afla la cateva case distanta fata de casa bunicilor.Eu am stat sa aranjez lucrurile iar parintii mei au plecat la spital.Zilele trecusera repede si am trecut si peste acest moment greu.Maine urma sa ne intoarcem inapoi in Anglia.Parintii mei au plecat in vizita cu masina pana la niste prieteni.Eu ca e obicei imi luasem cartea preferata,ciocolata calda si m-am dus pe balcon pentru a pierde timpul.

                                          Afara era senin si stelele straluceau pe cer acompaniate de luna plina.Era un peisaj foarte frumos.Dintr-o data auzisem din departarea padurii un urlet puternic de lup si spusem din gluma in mintea mea ca acum se transforma varcolacii.Facandu-se deja mai frig afara am intrat inauntru si ma uitasem la stiri.Vazusem o stire care ma ingrozise.

,,Doi oamenii de afacerii au fost gasiti morti la marginea padurii masina lor fiind gasita avariata la cativa metrii de locul crimei.Anchetatorii sustin ca o masina i-a lovit cu viteza si trupurilor lor neinsufletite au fost gasite de animalele din padure care au inceput sa-i muste.Acesta este al doilea caz in care animalele au mancat trupurile neinsufletite ale unor oameni.Un caz similar s-a intamplat si acum o luna cand doi tineri au fost gasitii mancati de vii la marginea padurii.Autoritatiile au intrat acum in alerta.Pentru binele vostru va sugeram sa nu va aventurati in padure si sa fiti cat mai prudenti.Acum doi copii au ramas orfani si le dorim condoleante si multa putere.''

                                    Incepusem sa tremur tot mai tare si simteam cum toata lumea mi se prabusea peste cap.Ce o sa fac eu de acum inainte?Cum o sa ma descurc?Si stai.2 copii?Eu stiam ca parintii mei ma au doar pe mine.Ceva e foarte ciudat.Trebuie sa aflu ce se intampla.Am incercat sa ma calmez si am mers la vecinul de alaturi ca sa ma poate duce la spital.Am batut cu putere in usa si mi-a deschis un barbat cam de 25 de ani,destul de inalt care arata chiar foarte bine.Se uitase la mine cu o privire ciudata si ma intrebase

-Va pot ajuta cu ceva?

-Buna seara ma scuzati daca va deranjez.Ati putea sa ma duceti va rog frumos la spital.Parintii mei au murit intr-un accident si trebuie sa ajung acolo cat mai repede.Si sunt Ria vecina de alaturi.

                                        Nu statu nici pe ganduri si ma duse la spital foarte repede.I-am multumit pentru ajutor si am intrat grabita in spital.

-Buna seara sunt fiica lui Samara si Taylor Clark.

-Imi pare foarte rau domnisoara pentru pierderea dumneavoastra.L-am contactat si pe fratele dumneavoara care va sosii maine dimineata din Canada.

                                        Medicii m-au lasat intr-un sfarsit sa-mi vad parintii.Trupurile lor erau sfasiate de muscaturi de animale si cand i-am vazut ma apucase o stare de ameteala si am lesinat.

                                       Dimineata ma trezisem si langa patul meu din spital era un baiat tinerel,de vreo 20 de ani pe care nu-l cunosteam.Cand a vazut ca m-am trezit s-a uitat la mine si avea niste ochii atat de perfecti si parul brunet.

-Buna dimineata Ria.Te simti mai bine acum?Medicii mi-au spus ca te-ai panicat si ai lesinat.

-Tu cine naiba esti?


Vampires VS WerewolvesWhere stories live. Discover now