Noi aliati?

277 8 0
                                    

                         Simteam cum cineva ma urmareste.Era Barton.Ma plimbasem in continuare linistit si am inceput sa fug dintr-o data.Fiind hibrid Barton nu avea cum sa ma ajunga din urma.M-am urcat pe un copac inalt de la marginea padurii si am asteptat sa-si faca aparitia.Barton ajunse si el cu viteza in padure si cand nu se astepta l-am prins de haine si l-am izbit de un copac.

-Măi,măi.Pe cine avem noi aici.Ma urmareai cumva?

Atunci Barton si-a scos coltii si ochii lui straluceau,vrand sa ma sperie.Eu m-am enervat si am reactionat la fel.

Eu m-am enervat si am reactionat la fel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Hibrid?

-De ce ma urmareai?

-Nu te urmaream.Doar imi cautam prada.

-Sora mea mi-a spus ca ai trecut pe la noi,vecine.

-Aaa.Deci tu esti fratele Riei.Stai calm,eu sunt pasnic.

-Sa nu cumva sa ii faci ceva Riei,deoarece creanga aia va ajunge infipta in inima ta.

-Ooo...Periculos mai esti.Eu beau doar sange de animale.Nu ma ating eu de gatul nimanui.

-Asa sa si faci.

-Ma poti lasa,sti asta.

L-am lasat de haine si am vrut sa plec.

-Apropo.Esti fiul Samarei?

-De unde o sti pe mama?

-Nu exista vampir care sa n-o cunoasca.Dar eu ti-as sugera sa pleci cat mai repede de aici.

-De ce?

-Varcolacii revin din nou in oras.Ei si-au jurat ca vei di mort pentru ca esti rezultatul iubirii dintre un varcolac si un vampir.Ceva interzis si oribil.

-Nu mi-e frica de ei.Un hibrid nu poate murii atat de usor.

-Eu doar te-am avertizat.

                                          Am plecat de acolo fara a mai spune o vorba si am cules niste verbina pentru Ria.In mijlocul padurii era o bezna totala dar nu era un impediment pentru mine.Auzisem din departare niste pasi dupa care niste sunete de crengi rupte.Era un varcolac.L-am prins cu viteza de gat si l-am izbit de un copac.

-Colton.

-Scott.

-Ce cauti tu aici?

-La fel ca tine.

-Sa stai departe de sora mea.

-Nu-mi spui tu ce sa fac.

L-am strans si mai tare de gat si l-am trantit de pamant.Colt isi scoate coltii la mine si am inceput sa ne batem.Atunci isi facuse aparitia inca cineva,tot un varcolac.

-Scott termina.La fel si tu Colt.Va purtati ca doi pui.

-Jason?Ce cauti aici?Cum?Parca erai in Canada. *si am dat mana cu el*

Vampires VS WerewolvesWhere stories live. Discover now