O tanara de 17 ani pe nume Mariana ,suferea de leucemie , carea fost descoperita in ultimul stadiu , parinti ei erau foarte saraci , Mariana a petrecut ultimele 3 saptamaani in spital , dar marti dimineata ,Mariuana a intrat in coma , parinti ei , plangeau pe holul spitalului , ei nu mai aveau nici o speranta , ca fata lor se v-a vindeca . Vasile , un vampir tanar , la chip , a trecut prin fata spitalului si a simptit miros de sange , un sange foarte fraged si gustos , a zburat pana la al 5 etaj unde intr-un salon state Mariana , intinsa pe pat , el sa indragostit pe loc de fata , asa ca a intrat pe geamul rabatat , si a muscato pe fata de gat , a baut el tot sangele afectat , asa ca Mariana , a devenit vampir .Cand doctorul a anuntat familia de decesul fetei , ei sau prabusit pe jos in hohote de plans . dUPA CATEVA ORE , TRUPUL NENSUFLETIT AL FETEI A FOST DUS LA CIMITIR , DAR IN TIMP CE FATA ERA PUSA IN SICRIU SI SICRIULA FOST ARANJAT IN MASINA , FAMILIA FETEI A LASATO SINGURA JUMAT DE ORA , IN acest timp Vasile , a deschis masina , a luat trupul nensufletit al fetei din sicriul si , a zburat cu el pana , intr-o padure , unde el locuia , intr-o cabana , eleganta dar si cu obiecte vechi , istorice,a puso pe un pat din lemn negru , intr-o camera mai intunecata , a asezato in pat si el a coborat jos , la parter.
Parinti fetei , cand au ajuns la cimitir , si mama fetei a vrut sa o vada pentru ultima data , pe cand a deschis capacul sicriul , sicriul era gol. Parinti fetei sau speriat de groaza, au chemat politia , care a preluatt cazul si au inceput sa investigheze