CAP I-INTALINIREA

3.3K 10 11
                                    

Într-o zi de kkt din viata unui bajet greu de carter pe nume Rotby s-a întâmplat ceva magic.
Mergând el pe drum asa mișto se întâlnește cu Zowi, o tipa cam nebuna, sarita de pe fix care ghici ce? I-a zis asa:
-Helău Rotby, ești liber diseară?
-Da ce s-a întâmplat fa de ma întrebi asta?
-Am ceva bun pentru tine, dar sa nu ii spui lui Mery, ok?
-Nu ii zic fa, dă-te dreq!
-Boss, diseară e super party, înțelegi frate? Găsești o gama lunga de produse, de la prostituate virgine pana la Mia Khalifa, aia fiind io bine înțeles, asa ca, sa vii diseară, dar singur futu-te-n cur!
-Ho fa nebuno ca vin singura, te-n mă-ta de poarca!
Amândoi pleacă fericiți in părți opuse.
Când Zowi ajunge acasă începe sa facă mâncare ajuta de Ioana Cobain. Și asa fetele astea gospodine au făcut banane (dacă ați citit Suge-o Andrei știi prea bine ce înseamnă o banana😏😏), au făcut sarmale cu carne pentru păcătoșii care sunt atei și dau din cap pe roace de alea tari, au făcut și sarmale de post pentru evlavioșii care când vad urma de ceva maro pe strada se crucesc și dau și cu aghiazma locul, au făcut și fripturi la cuptor.
Timpul trecea repede ca o partida de sex cu Maximilian Ioan.
Într-un final totul era pregătit. Se apropria seara mare a petrecerii.
Fetele s-au dus sa se pregătească pentru ca începea bairamul boss.
Au fugit repede la dulap, au ales hainele cele mai sukare și au început sa se gletuiasca.

Sex cu Zowi BowiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum