3.

218 17 8
                                    

Mă întorceam pe o parte și pe alta , eram trezit de razele soarelui care îmi băteau în geam .Am clipit de două ori , apoi mi-am luat telefonul pentru a vedea dacă mi-a mai scris "el" .Nimic , nici un "bună dinimeața" , nici un semn , absolut nimic .Mi-a părut rău pentru că i-am zis să mă lase împace ,totuși îmi făcea plăcere să vorbesc cu el , chiar dacă este enervant,uneori .Mă gândeam să îi scriu sau să nu îi scriu ? Până la urmă m-am hotărât și am început eu conversația.

Eu: Bună dimineața , ce faci ?

Anonim: Hopa, uite cine s-a trezit și s-a gândit să îmi scrie.

Eu: Ascultă ...îmi pare rău pentru ce am zis , știi îmi face plăcere să vorbesc cu tine , chiar dacă ești enervant uneori.

Anonim: Da știu mi s-a mai spus !

Eu: Ți s-au mai spus chestiile astea ?

Anonim:Nu chiar , doar partea în care ai zis că îți face plăcere să vorbești cu mine , adică nu ești singura care zice asta.

Eu:Aha , e bine de știut că mai vorbești cu altele pe lângă mine !

Anonim: Ești geloasă?

Eu: Cine ? Eu ? Nu ! Adică de ce a-și fii?

Anonim : Nu știu , probabil pentru că vorbesc cu altele .

Eu: Ți se pare !

Anonim: Oricum , îmi sunt doar prietene nu mă complic , tu ești acea persoană specială.

Eu:Dacă a-și fii fost așa de specială pentru tine mi-ai fii zis cine ești !

Anonim: Mai e puțin și ne vom întâlnii,mai e puțin.

Eu: Cât de puțin ?

Anonim: Nu am de gând să îți spun vei vedea

Eu: De ce nu vrei să îmi spui ?

Anonim: Pentru că vreau să văd ce față vei face , plus că îmi place să te țin în suspans , îmi place să te văd cum fierbi.

Eu: Incetează odată !

Anonim: Ți-am zis draga mea , mai e puțin.

*Justin is offline *

Mesaje de la un anonimWhere stories live. Discover now