Bună, sunt Emily Jose. Crezi că poți sa fii eu? Hai să încercăm.
A început frumos. Prieteni minunați, părinți minunați, scoală minunată...dar mama a vrut să ne mutăm, din cauza vecinilor..nu întrebați.
Am luat un loc mic din New York. Brownsville mai exact. Am încercat să mă integrez noii vieți. Părinții mei au început deja să lucreze si m-au înscris la un liceu. Când am inceput sa merg la liceu, am mers spre prima persoană pe care am văzut-o. Janine, frumos, nu?-Uhm heei! Sunt Emily, nouă pe aici.
-Bună, eu sunt Janine. Imi pare bine.
-Si mie..stiu că e cam rapid, dar ai putea să-mi arăți lucrurile importante de pe aici?
-Oh..*a tras privirea spre stânga si după s-a întors zâmbind* ..sigur, adică de ce nu? Mi-ar plăcea.
-Grozav !Janine mi-a arătat sălile de clasă, mi-a povestit despre câtiva profesori si mi-a arătat unde pot găsi cancelaria, apoi sala de sport.
-Apreciez efortul, mersi Janine.
-Da, păi m-am simtit bine ajutandu-te.
-Cred că..*țțțțrrr..ou nu, stiti ce e ăsta? Da, exact, clopoțelul ma cheamă la ora* merg la ora! Se pare ca am engleză si nu ar trebui ca noua fata sa întârzie la prima ei ora. Vorbim după, pa!
-Pa!Am ajuns in clasa si, ce bine ca profesoara nu a ajuns încă. Am luat un loc, al treilea rand, a treia bancă. Am scos cărțile necesare si incercam sa am rabdare pana la sosirea profesoarei. Cineva începe sa zbiere catre mine...
-Nu cred ca-ti apartine locul nou-venito!
-Nu stiam ca e al tau, ma scuzi *Si m-am întors. Se pare ca e băiat, dar jur că părea a fată. Era drăguț. A ranjit când m-am întors*
-Se pare ca noua coleguta este si drăguță.
*Nu am zis nimic, am mers spre un loc liber si am încercat să-l evit. In sfarsit venise profa. După ora aia de chin, de parca ar fi fost 2 apropo, am mers afara pe o bancă. Băiatul acela, da, acela care a țipat la mine, si-a facut loc cam prea aproape. *-Ti-e greu sa te integrezi?
-Nu, îmi plac noile experiente.
-Si eu sunt nou, deci ma placi?
-Ok cu unele exceptii.
*a ras la "gluma mea"..nu ma interesează ce are de zis. Am plecat si mi-a zis sa iesim cat timp eu mergeam ingnorandu-l*
- Si vrei sa iesim? Adică asa, stii tu, sa-ti arăt orasul?