parti gecesinden bir kesit:
"Aman Tanrı'm!" çığlığı hemen yanındaki Camila'dan gelince Zayn elindeki bira şişesini düşürmekten son anda kurtuldu. İrkilerek önce ağzı açık kalmış kıza, sonra da etrafına bakındı, herkeste anlam yükleyemediği bir çoşku vardı. Camila'nın şok içinde açılmış gözlerini takip ettiğinde Harry'i gördü ve bu sefer bira şişesi o aksi için uğraşamadan elinden kayıp yere düştü. Zira kıvırcık, üzerindeki gömleğin ilikli olan düğmelerini de açarak karaoke yapacağı şarkıyı seçmeye çalışıyordu, hem de Louis ile. Zayn sıkıntıyla yutkundu. Olaylar her an daha da gerici bir hal almaya başlayalı çok oluyordu, Harry'nin Louis'ye bakış şekli de geceyi olaysız tamamlama ihtimallerini anbean düşürüyordu.
Harry Styles'tan bahsediyordu, Harry'den. İstese partideki tüm kızları tek bir bakışı ile peşinden sürükleyebilirdi. Bunu yapıyordu da, çoğunlukla. Ama an itibariyle adeta dünyadaki her şey kaybolmuş ve bir tek Louis kalmıştı. Ona öyle bir bakıyordu ki, bu bakış Zayn'in bile kalbini titretmişti. Elini alnına vurarak iç çekti, Harry ertesi gün ayıldığında tüm bu yaptıklarına çok pişman olacaktı.
Herkes ayıldığında çok pişman olacaktı. Demişti. Böylesine büyük bir partiye gerek yok, baş başa takılalım yeter demişti. Evlerinin başlarına yıkılacağını biliyordu. Ama kendini bir türlü o mankafalara dinlettirememişti. Başlarına gelecek her şey aslında onlara mübahtı. Ama keşke onlarla birlikte Zayn de yanmasaydı...
Derin bir nefes aldı, önüne düşen saçlarına asılırken Harry'nin kendini ifşa etmesine dayanamadığından olsa gerek, oturduğu yerden kalktı. Harry ayıldığı an tekrar içmeye başlayacaktı şüphesiz. Bu düşüncelere ve gürültüye daha fazla katlanamıyordu. Gidip bir an önce Liam'ı bulmalıydı. Bu düşünce onda gülme isteği uyandırdı, ondan kaçmaya çalışırken bile ona gidiyordu. Liam'dan arabasının anahtarını almalı ve kafasını dinlemeye gitmeliydi. Belki de sahile gider, şezlongun üzerinde uyur, bu partiden de kurtulurdu. Saçlarını ufak bir haraketle geriye attı. Beyni allak bullak olmuştu. Ne istediğini, ne düşündüğünü bilmiyordu. Tedirgindi. Tüyleri diken diken olmuştu.
Harry'e soyunması için tezahürat yapan kalabalığı yararak zar zor geçti, cam kapıyı sürükleyerek açtı ve bahçeye çıktı. Bahçenin de hali içerisinden farklı değildi, Zayn belki de tüm okulun şu an evlerinde partilediği gerçeği yüzüne tekrar vurulduğu için söylene söylene havuza doğru yürümeye başladı, Liam'ı en son havuz kenarında otururken görmüştü... Yaklaşık bir saat önce. Belki iki.
Havuza vardığında Liam şükürler olsun ki oradaydı ama Zayn'in buna memnun olduğu söylenemezdi. Zira Liam'ı havuzun içinde, hem de kıyafetleriyle görmeyi hiç ama hiç beklemiyordu. Gözlerini havuzun içinde kahkaha atan Liam'dan güç bela da olsa ayırmayı başardığında etrafına bakındı ve Liam'ı dikizleyen kalabalığın farkına vardı. Çocuğun kaslarını görmeye çalıştıklarına adı gibi emindi. Sinirlendi. Evden hiç çıkmamalı, hatta belki de Harry'i durdurmaya çalışmalıydı ama kesinlikle buraya gelmemeliydi.
Ama çoktan gelmişti bir kere. Kendisi de o mankafalılardan biriydi nitekim. Ellerini çırparak büyük bir hışımla kalabalığa doğru yürüdü. "Millet," diye bağırdı diplerine geldiğinde. Liam'ın bakışlarının da üzerinde olduğunu hissedebiliyordu. Ama ondan tarafa dönmedi. "İçeride Styles striptiz yapıyor, burada görülecek bir şey yok! İçeri, hadi, hadi!"
Kalabalık son ses de olsa, ondan çekindikleri için dağılırken Zayn sonunda kafasını çevirip sudan güç bela çıkan Liam'a baktı, sadece yüzüne bakmak için çaba gösteriyor olduğu gerçeğini kolayca göz ardı etti. Saçlarından süzülen suların yüzünü tekrar ıslatışına bakarken çocuğun da pek ayık olmadığını fark etti. İç çekti, sözde kafasını dağıtacaktı. Ona sitemle "Aptal." dese de, yürümesi için koluna girdi çünkü kumral feci titriyordu. "Yürü hadi, üstünü değiştirmen lazım." Geceyi bu ıslak kıyafetlerle geçirirse hastalanacağı kesindi ve bu düşünce Zayn'i rahatsız ediyordu. Hah. Bunun kadar doğal ne olabilirdi ki? Kimse hasta bir oda arkadaşı istemezdi.
Liam'ı zar zor içeri soktuğunda, lanet herif inanılmaz ağırdı, Harry'e tekrar şarkı söylemesi için yapılan tezahüratlar azalarak bitti ve birkaç saniye içinde evi bir melodi kapladı, Zayn kulaklarına inanamayarak bir an için durdu. Hayır. Harry, Katy Perry'nin bu şarkısını söyleyecek olamazdı. Kahretsin. Ortalıkta "grunge"ın pinterest'te aratılmış hali gibi gezen bu çocuk, böylesine basit bir pop şarkısını söyleyecekti, ha? Her şey, her an daha da kontrolden çıkıyordu. Belki de gecenin sonunu beklemeden hemen çatıya çıkıp kendini atmalıydı?
O sırada yanından geçtikleri Taylor içkisini Karlie'nin eline tutuşturmuş, isyanla bağırıyordu, "Başka sanatçı mı kalmadı, bu ne ya böyle?" Zayn ona ömrü boyunca kimseye katılmadığı kadar çok katıldı, Katy Perry'i karşısına çıktığı yerde öldürebilirdi! İç çekerek ve olayların daha da çığrından çıkmamasını umarak Liam'ı merdivene çıkarttı, güç bela basamakları çıktılar. İkinci kat sakindi. Buna içten içe memnun oldu, en azından odaları talan edilmemişti. Liam'ı tekrar merdivene yönelttiğinde kendine lanet etti, sarhoş konuklarının asansörlerine işemesi, kusması ve belki de boşalması düşüncesi yüzünden Niall'ı adeta tehdit ederek asansörü kapattırmıştı ama Liam Payne'i kısmen de olsa taşıyacak olduğunu bilseydi kesinlikle böyle bir halt yemezdi! Herif hem ağırdı, hem ıslaktı, hem de güzel kokuyordu.
Kat sessiz olmasına sessizdi ama Harry'nin alkolün etkisiyle daha da boğuklaşmış sesi net bir şekilde geliyordu. Ve nakarattı "i kissed a girl" yerine boy diye söylediğini işittikleri anda Liam'la bir saniyenin yarısı kadar şok içinde birbirlerine bakıp ardından kahkahayı basmışlardı. Gerçi Zayn daha çok ağlamak istiyordu ya ... Kim bilir aşağıda neler dönüyordu?
Gülüşleri dindikten sonra, Liam gülerken gerisin geri yaklaştığı duvara yaslandı ve ayık kafayla yapılmayacak bir şey yaparak tişörtünü üzerinden çıkartma çabasına girdi, elbette başarılı olamadı. Zayn yaşaran gözlerini sildikten sonra gülerek ve söylenerek ona yaklaştı, tişörte asıldı ve çıkartmasını sağladı.
Ve öylece kalakaldılar, yüzleri arasında milimler belki var belki yokken, birbirlerine öylece bakarken kaldılar. Harry'nin sesi artık kulaklarına bir uğultu gibi gelmeye başlamıştı. Zayn kaçmaya çalıştığı şeyle burun buruna kalmıştı. Geri çekilmek istiyordu ama vücuduna söz geçiremiyordu, beyni bile bu kez mantıklı olmayı bırakmıştı. Her bir hücresi ona daha da yaklaşmak, ıslak saçlarına asılmak istiyordu. Zayn bu düşünceyle iç çektiğinde Liam'ın Zayn'in dudaklarında dolaşan gözleri onun uzun kirpiklerine çıktı, Zayn sersemleyerek titredi ve düşmemek için onun koluna tutundu.
Bu son noktaydı. Artık onun da kontrolü kalmamıştı.
"Sadece denemek için."dedi Liam tek solukta, nefesi alkol kokuyordu. Ama bunu Zayn'den ziyade kendini ikna etmek için söylüyor gibiydi. Yutkundu, o da Zayn'e tutundu. "Sadece denemek için."
Zayn kafasını sallayarak onu onayladı. Sadece denemek içindi. Bir meraktı, hevesti, başka açıklaması olamazdı. Kafası karışıktı. Şimdi deneyecekti ve tüm kafa karışıklığı dinecekti. Tekrar bunu düşünmeyecekti bile. Üstelik kısmen de sarhoştu!
Aklına Perrie gelince içi burkuldu, "Denemek için." dedi o da. Birbirlerinden ziyade kendilerini bu düşünceye ikna etmeye çalışıyorlardı. Liam kendini daha fazla tutamayarak ona doğru eğildi, Zayn yapmak için sabırsızlandığı şeyi yaptı, Liam'ın hâlâ ıslak olan kumral tutumlarına asıldı. Her şey sıcaktı, her şey çok yanlıştı. Her şey çok doğru hissettiyordu. Zayn dilini Liam'ın ağzının içine ittiğinde kumral genç bunu bekliyormuşçasına ağzını daha da açtı, bir eli Zayn'in belindeydi ve onu kendine çekiyordu, müthiş bir histi. Sanki bunu her gün yapıyormuş gibi birbirlerine uyum sağlamışlardı.
Neden sonra nefesleri tükendi, dudaklar birbirinden kopmamak için direnirken nefes alma mecburiyetinden ayrıldılar. Neler olduğunu yeni idrak edercesine ikisinin de gözleri dehşetle açıldı. Zira sadece denemek için bir erkeği öpmüş ve bundan hoşlanmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i kissed a boy » ziam & larry
Fanfictionbir grup öğrenci, bir grup ev arkadaşı. devasa bir parti. en fazla ne olabilir ki? +ziam & larry collage au