Sa va povestesc si eu ceva!! trb sa precizez ca eu stau langa un cimitir il vad chiar de pe balcon!:D dar m-am obisnuit pt ca stau aici de cand m-am nascut si nu ma deranjaza cu nimic sunt chiar cei mai linistiti vecini:)))in fine sa trecem la lucruri serioase:D Eram intr-o seara afara cu o prietena de a mea din bloc si cu inca 2 baieti tot de acolo de la bloc,era prin luna octombrie se intuneca de pe la 7 asa, vorbeam pe acolo pe la bloc si nu mai stiu din ce ne-am certat cu cei 2 baieti!! Ei au plecat si am ramas eu cu prietena mea!! am mai stat prin fata blocului si am decis sa ne plimbam!! am plecat la plimbare prin cartier ,afara era deja intuneric cand am ajuns la strada principala care e la cativa metri de blocul meu prietena mea vede langa o masina rosie mai exact o dacie o femeie imbracata in negru,s-a speriat si mi-a zis ca i s-a parut ca femeia aceea incercase sa forteze masina!! Ne-am speriat si ne-am intors la bloc!! Dupa vreo 5 min ,nu aveam stare deloc ne-am dus iar sa vedem daca mai e acolo!! Cand am ajuns femeia aceea statea in spatele unei masini iar in spatele era chiar un stalp dinacela de lumina!! si statea in spatele masini si parca se uita la noi nu pot sa spun ca ni s-a parut pt ca am stat si ne-am uitat la ea mai bine de 3-4 minute!! Nu s-a miscat cat am stat noi acolo ne-a fost frica se ne apropiem de ea,dar totus am vazut-o destul de aproape erau ma 10 metri distanta de unde ram noi si pana la ea. Arata ca o umbra si parca era imbracata intr-o haina de blana lunga si nu ii se vedea fata desi stateaparea ca sta cu fata la noi!! Tin sa precizez ca picioarele nu i le-am vazut deloc!! Ne-am speriat!! am luat-o la fuga si nush daca am facut 2 m si eu am intors capul,femeia era pe partea celalalta a trotuarului,mi s-a parut foarte ciudat pt ca nu avea cum sa se miste atat de repede de pe un trotuar pe altu si strada era destul de lata!! Eram speriata si am decis sa mergem sa-i cautam pe baieti!! Intr-un final ia-m gasit si le-am povestit!! Bineinteles ca ,cum sunt baietii nu ne-au crezut aveau impresia ca facem baza de ei!! Dar intr-un final au venit cu noi inapoi la bloc au stat acolo circa 10-15 min femeia aceea nu a mai aparut!! Dupa 15 min au zis ca pleaca ca nu au ce sa vada isi pierd timpul degeaba cu ,glumele noastre!! Dupa ce au plecat la vreo 5 minute ne-am dus sa ne uitam...aparuse din nou tot in spatele masinii aceleia si statea nemiscata ca si cand sar fi uitat la noi!! Nu ne puteam explica cine e femeia aceea ce cauta acolo dc a venit!! Ne-am intors din nou la bloc si apoi a iesit tata din bloc...se ducea la magazin si ia-am spus cele intamplate ne-am dus cu el chiar in locul unde fusese femeia aceea si nu am gasit nici cea mai mica urma de ceva care ar fi luminat misterul!! tata spunea ca poate a fost o femeie cu vreun caine!!! Dar totus era nefiresc sa stea nemiscata atat timp si sa nu ii se vada nici-o trasatura a fetei si sa treca in fractiune de secunda pe partea cealalalta a trotuarului!! Si acum ne intrebam cine a fost femeia aia si daca a fost un spirit.
*Preluată
CITEȘTI
Legende de groaza
HorrorAici veți găsi Legende înfricoșătoare din toată părțile lumii, întâmplări,sfaturi! Lectura plăcută.