2. část - Párty

51 4 1
                                    

Poznámka: Omlouvám se, že druhá kapitola trvala tak dlouho. Pokusím se to napravit a příště být trochu rychlejší.

Děkuji za pomoc moji beta reader Lucy za ochotu :) návrhy jsem dělala podle skutečných šatů a jejich obrázky jsou přiloženy u povídky :)

_____________________________________________________________________________

2.část - Párty

Dostala jsem pozvánku na párty. VIP párty. VIP párty Justina Biebera. Bože, poraď mi co mám dělat.

Po cestě zpět jsme s Lucy nemohly uvěřit co se dneska večer stalo. Každou chvíli jsme očekávaly, že se vzbudíme z tohohle krásného snu. Doufaly jsme, že tohle vše je realita a nehraje si s náma podělaná karma. Jak se říká, karma je svině.

Na internetu jsme se snažily najít nějaký seznam hostů, aby jsme se alespoň zorientovaly, kdo nám bude příští týden dělat večer společnost. Na seznamu byl i Harrold Styles. Doposuď to byl jen neznámý mladičký zpěvák, nahrávající své pěvecké výkony na populární YouTube, kde si ho všimli učitelé místní talentové školy a nabídli mu plné stipendium na obor sólový zpěv. Od té doby se mu jen hrnuly nabídky nahrávacích studií o smlouvy na alba a koncertní turné.

A Lucy ho hrozně žrala.

*****

6 dní do párty

Po dlouhé hodince, kdy jsem stála před šatní skříní, jako tvrdé ypsilon, jsem se rozhodla jít si koupit nové šaty na příští týden. Zabrouzdala jsem do Taily Weijlu a na posledním stojenu jsem našla dvoje úžasné šaty. Nebyly to žádné Chanel ani Dolce & Gabbana, ale přeci jenom žiji v jiné peněžní sféře než Justin. První šaty byly kratší, pouze do půlky stehen, se stříbrným flitrovým korzetem a černou nabíranou šifonovou sukní. Druhé byly provedené v tmavomodré barvě noci, sahající po kolena. Ramena měla z průhledné látky stejné barvy a zbytek byl neprůhledný pokrytý výraznou krajkou jen o odstín tmavší. Nemohla jsem se rozhodnout, jaké si koupit a tak jsem se rozhodla pro oboje. Nikdy nevím, kdy se mi budou hodit.

5 dní do párty

Druhý den jsem šaty ihned ukazovala Lucy. Ona sama se nad nimi rozplývala a dělala na mě ta smutná psí očka a ptala se jestli si může půjčit ty tmavomodré. Jejímu pohledu se nedá nikdy odolat a tak jsem svolila. Obě jsme se rozhodly vzít si černé balerínky bez podpatků. Ani jedna neumíme chodit ne velkých podpatkách a tak jsme radši vsadily na jistotu.

3 dny do párty

Jako každý večer jsme skoro 4 hodiny skypovaly s Lucy a bavily se o nadcházejících dnech. Ani jedna jsme se už nemohly dočkat. Lucy nemohla pochopit mojí náhlou změnu postoje vůči Justinovi.

"Ale já vůči němu názor vůbec nezměnila, možná malinko. Jak bych taky mohla, když je to pro mě naprosto cizí člověk? Co mi pomůže, že si přečtu všechny jeho životopisy na světě co existujou, ale nic mi to neřekne o povaze člověka. Každý říká něco jiného, z různých stran slyším na něho samou chválu a na té druhé samou kritiku. Čemu má pak člověk v této době věřit?"

"Tak se můžeš těšit, až ho poznáš. Myslím si, že pak změníš svůj pohled na něj a bude ti ihned jasnější čemu věřit a čemu ne. Ty už nebudeš muset věřit ničemu, protože budeš znát svojí pravdu, nebudeš jí muset všem nutit, ať jí uvěří jen ten, kdo chce. Ale tobě to může být jedno, hlavní je, že jí budeš znát ty."

Celý zbytek hovoru jsme hodnotily co budeme na párty dělat, s kým se budeme bavit, s kým tancovat, co pít a hlavně, jak se neztrapnit. Lucy se už chtělo spát a tak mi rovnou usla u notebooku. Po chvíli, když se vzbudila po tom co jsem se jí smála, zvedla hlavu a já se začala smát ještě víc, protože ona měla na čele obtisknutou půlu klávesnice. Jenom se na mě přes webkameru zašklebila a zaklapla počítač. A tak jsem zůstala já sama po celý zbytek noci. Vypnula jsem notebook a zapadla do peřin. Přemýšlela jsem o tom, jak se k nám bude Justin chovat, když jsme pro něj naprosto cizí, a jestli si nás vůbec za celý večer alespoň jednou všimne. Doufala jsem, že si přijde alespoň pro Lucy, aby alespoň ona měla nějaký zážitek. Ikdyž, víc jsem se modlila, aby si pro ni přišel Harrold. "Myšlení už bylo pro dnešek dost." řekla jsem si sama sobě. S Justinovým jménem na rtech jsem usnula.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 07, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Love story (Justin Bieber teenfiction) CZKde žijí příběhy. Začni objevovat