Onu arabaya attım korkuyordu...
LESS'TEN
Beni tek bi hamleyle kucağına alıp arabaya bindirdi.Korkuyordum.Onun ne yapacağını tahmin edemiyorum.Bu kadar sinirli ne yapabilir ki ? Oda arabaya bindi.Üzerindeki hırkayı çıkarıp arkaya fırlattı.Sanırım daha rahat araba kullanmaktı bunu yapma amacı.Arabayı çok hızlı sürüyordu.Çok korkuyordum.Ve sanırım şehirden dışarı çıkıyorduk.Biraz sonra toprak bi yola döndü.Etrafta ne başka bi ev ne de araba vardı.Bu beni daha da korkutuyodu.Karşımızda bi ev gördükten sonra yavşladık ardından da indik.Zayn kolumu sıkarak beni eve götürüyordu.Bişey yapamıyordum.Kaçmaya çalışsam nereye kadar kaçabilirim ki ? Burada kimse yok.
Eve girdiğimizle Zayn'in beni kanepeye fırlatması bir oldu.
Z: Canın oyun mu istiyor ?
L: Sadece intikamımı aldım.Dedim meydan okurcasına.
Z: Bana bunu yapmayacaktın.Peki şimdi sana ne yapıcam biliyo musun ?
Korkarak hayır dedim.Yüzünde gıcık gülüşü vardı.Yine kolumdan çekti ve beni küçük ve pis içinde sadece bi koltuk olan odaya çekti.Kapıyı üzerimden kilitledi.Aman tanrım burada örümcekler var.Bu arada söylemeyi unuttum.Benim örümceklere fobim var.Hemen koltuğun üstüne çıkıp çığlık atarak ağlamaya başladım.Hatta gereğinden fazla çığlık atıyordum.Birden kapı açıldı.Hemen Zayn'in kucağına atladım.O da hemen odadan çıkardı beni bana şaşırmışcasına bakıyordu.
Z: Ne oldu ? dedi.Meraaklı bi şekilde.
Bende ağlayarak o oda da örümcekler var ve benim örümcek fobim var dedi.Sanırım bu onun işine yaramıştı ki beni tekrar zorlada olsa o odaya götürdü.Girmemekte kararlıydım fakat o benden normal olarak güçlü.Örümcekleri gördükçe çığlık seviyem ve ağlamam artıyordu.Tanrım ne yaptım ben ?
ZAYN'DEN
Örümceklere fobisi varmış.Bu benim işime fazlasıyla yaradı.Benden intikam almaya çalışmak neymiş görsün küçük hanım.Çığlıkları ve ağlama sesi artıyordu.Umrumda bile değil.Hemen elime cips & kola alarak Tv karşısına geçtim.O hala ağlıyordu.Onun sesini duymamak için Tv'nin sesini daha çok açtım.Hint filmlerini çok severim.Daha önce izlemiştim ama tekrar izlemek istedi canım.Ghajini'yi izlicektim.Filmi başlattım ama birden kapı çaldı.Merak ettim buralarda tanıdığım kimse yoktu.Kapıyı açtım tanımıyordum karşımdaki adam çiftci giyimli biriydi ve ;Adam : Merhaba ben ilerde ağaç kesiyordum fakar buralardan çığlık sesleri geliyordu.Bu evden geliyodur diye düşündüm.
Ben: Kız arkadaşımın ayağına cam battı kusura bakmayın.
Söylerken kekelemiştim.Hey bi dakika bu yalanı nerden buldum ben ? Her neyse film keyfime devam etme düşüncesiyle tekrar koltuğa oturdum.2-3 saatlik filmi izledim çok güzeldi.
Bu arada ben Less'i unuttum.Şu an yaptıklarım yapacaklarımın yarısı bile değil.Hemen bi ekmek ve su alarak ona vercektim ki kapıyı açmam la kendimi yerde bulmam bir oldu.Less beni iterek kaçmaya başladı.Ah bu gerizekalı nereye kaçabileceğini düşünüyor ?
Hemen ayağı kalkarak onu kovalamaya başladım.Ormana girmişti.Saat de ilerlemişti.Birazdan hava kararıcaktı.Onu bi türlü yakalayamıyorum.Fazlasıyla hızlı koşuyordu.Hava karardı.Olamaz onu kaybettim.Fazla uzaklaşamaz.Biliyorum onu korkar.
Daha hızlı koşarak onu bulmaya çalışırken evet ordaydı.Fazla zor olmadı bu.Ağacın dibinde çöemlmiş oturuyordu.Hemen kolundan tutarak geri döndüm.Fakat olamaz yolu kaybettim.Biraz ilerledik beraber.İlerde bi ev gözüküyordu.Hemen ona koştum içerisi boştu.İşaret yaparak ;
Ben: Gel içerisi boş burda kalalım sabah döneriz.
Less :Gelmiyorum tabii ki. dedi sertti sesi ama asla orda kalmazdı.
Bende kendin bilirsin diyerek içeri girecektim ki tamam dedi ve koşarak yanıma geldi.Ne yazıkkı bi kulübe 1 odaydı.Tv'de yoktu.Ve kahretsin ki telefon da çekmiyordu.Saat 10'a geliyordu.Benim uykum yoktu ama Less sürekli esniyordu.Ben de ;
Z : Uykun varsa uyu.
L : Var dedi çocuksu bi sesle.
Bende yanımdaki battaniyeyi fırlattım.Uyumaya başladı.Ne çabuk uyudu ? Her neyse onu uyurken izlemek muhteşemdi.Çok güzeldi.Ama ona bunları yapmak zorundayım.Bunu kendisi istedi.
Bu arada fark ettiyseniz onu tanıyorum.Hem de o kadar çok tanıyorum ki...Bi de size o paketi verme sebebimi söylemeyi unuttum.O hediye paketi verme sebebim......
HERKESE SELAM :) YENİ BÖLÜM BAYA GEÇ GELDİ FARKINDAYIM.Bİ SÜRE EVİMİZDE İNTERNET KESİLDİ.ÖZÜR DİLERİM.BU ARADA BU BÖLÜM DE BİRAZ KÖTÜ OLABİLİR KB AMA YİNE DE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. <3 :))