Capitolul 2

256 19 4
                                    

Imi pare rau ca a durat atat de mult sa postez capitolul

acesta si ca e destul de scurt,dar am avut o gramada de teste saptamana asta si temele nu sunt mai prejos  ,mai ales la meditatii!Sper ca ma iertati si ca o sa va placa capitolul nou!

Va pupicesc!-Ioa

-Chloe Marchall!se aude o voce masculina din boxele montate.

Oh,da...Aia sunt eu! Sa mergem picioarelor!Oh,doamne am ajuns sa vorbesc cu picioarele mele!

Nu stiu cum s-a intamplat,dar se pare ca ma aflu intr-o sala de teatru destul de mare cu niste lumini orbitoare in ochii mei.

-Buna ziua,dumneavoastra trebuie sa fiti domnisoara Chloe Marchall!spune o femeie de la masa din fata mea.

La acea masa mai erau doi tipi care susoteau si chicoteau.Super,acum mai rad si de mine!Am dat sa plec de acolo,insa femeia m-a oprit.

-Domnisoara,daca tot ati ajuns pana aici eu zic sa dati proba.Merita sa incercati!

Am incuviintat timida.TIMIDA?!Pentru numele lui Dumnezeu eu nu sunt asa,probabil ca daca nu ar fi fost lumina asta orbitoare i-as fi dat un pumn in fata gorilei asteia.

-Ok,atunci uite aici un script.Incepe de la ''Damon,nu esti in stare sa ai grija de tine,dar de un bebelus nu mai zic!''

Incep sa spun scriptul,incercand sa descifrez sentimentele ce reies din el.

-Multumesc,ajunge!zice femeia cu un zambet pe buze.

Oh, mai taca-ti fleanca gorilo!

Ies  din cladire si ma indrept spre casa.

Treceam pe langa oameni de parca eram o fantoma.Nimeni nu ma baga im seama,dar nu eram suparata pentru lucrul acesta.Oricum sunt obisnuita cu nepasarea oamenilor.

Intru in casa,unde vad pe masa din bucatarie un bilet.HUAAAA...deruleaza inapoi si pune stop.MAMA mi-a lasat un bilet MIE?!De ce ar face asta?Dupa ce m-a ignorat atatia ani se gaseste sa-mi lase un amarat de biletel?!

Iau in mana acel bilet misterios de la femeia care ar trebui sa fie mama mea si il citesc.

''Chloe,acum ca ai implinit varsta de 18 ani si esti majora,o sa  trebuiasca sa parasesti aceasta casa.Ti-am lasat un card cu toti banii tatalui tau.Adio!''

Normal ca imi spune sa plec odata !La ce ar fi trebuit sa ma astept?!Sa-mi spuna ''La multi ani''?!Sa-mi faca un nenorocit de tort?!Nu,ea e mama mea,insa nu se comporta ca una.O urasc!

Plec din bucatarie stergandu-mi lacrimile din ochi si merg in camera mea.

Ma trantesc in pat si ma descarc,incepand sa plang.

Zilele trec una dupa alta si eu am ramas aici ,in patul meu,incercand sa uit de toata lumea.Soneria telefonului meu imi intrerupe starea de moleseala.

-Chloe fucking Marchall here! zic eu cu o voce de zombie constipat.

-Buna ziua,domnisoara Marchall!Ma numesc Christine Randall si va sun in legatura cu auditia dumneavoastra pentru serialul The Vampire Diaries.Mai sunteti interesata?

Ce naiba,oricum n-am nimic de pierdut.Ii raspund femeii ca da ,iar ea imi zice ca am fost acceptata pentru un rol secundar si ca trebuie sa merg la Hollywood pentru a incepe filmarile.

Ma ridic din pat si trag draperiile,astfel razele calde ale soarelui sa ma invaluie.Este un nou inceput.Este sansa mea sa demonstrez ce pot!

Scot valiza mea din coltul camerei si incep sa indes hainele mele acolo.Intru pe internet si imi cumpar un bilet de avion la clasa bussines.Ce dracu,daca tot o fac,mai bine o fac calumea!Biletul de avion este pentru maine,asa ca ma pun in pat si adorm pentru ca maine trebuie sa ma trezesc la ora 4.

Noaptea a trecut fara vise si uite-ma pe mine imbracata in blugii mei uzati si in tricoul cu doua numere mai mare decat mine tarand un geamantan in afara casei in care mi-am petrecut copilaria nefericita.

Taxiul nu a intarziat sa apara si eu am urcat in el fara remuscari si fara sa ma mai uit in spate .

I need you [Ian Somerhalder F.F]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum