ÖNCEKİ BÖLÜMDEN: GÖZLERİMİ AÇTIĞIMDA BEYAZ DUVARLARI OLAN Bİ ODADAYDIM UYANIR UYANMAZ AKLIM DİREK JESS GİTTİ KARSIMDA DURAN HEMŞİREYE JESS NASIL İYİMİ DEDİM ODA O GAYET İYİ ASIL SEN İYİMİSİN DİYE SORDU BEN AH EVET SAKİNLEŞTİRİCİ VERMİŞLERDİ EN SON BEN NE ZAMNDAN BERİ BURDAYIM 3 GÜNDÜR UYUYORSUN DEDİ NE DEDİM Bİ AN HEMŞİRE YANIMA YAKLAŞARAK KALKABİLECEKSEN EĞER ARKADASIN SENİ BEKLİYOR DEDİM BEN O HEYECANLA DİREK KALKTIM VE JESSİN YATTIĞI ODAYA GİDİP ONA SIMSIKI SARILDIM O ŞAŞKIN ŞAKIN BAKIYORDU SONRADA '' AMAN TANRIM MARİSSA SENİ ÖZLEMİŞİM DEDİ NE ZAMN ÇIKICAZ BEN BURDAN ÇOK SIKILDIM DEDİ BENDE HEMEN İŞLEMLERİ YAPITRIP ÇIKTIK EVİMİZE YANİ JESS AİLESİNDEN KALMIS OLAN EVE GİTTİK.
BUGÜNDEN : O LANET OLASI ALARMIN SESİYLE UYANMIŞTIM DİREK BANYOYA GİDİP ELİMİ YÜZÜMÜ YIKADIM SOĞUK SUYU YÜZÜME ÇARPMAMLA O GELEN TİTREME VE ARDINDAN GELEN RAHATLIK ÇOK İYİYDİ ELLERİMİ VE YÜZÜMÜ KURULAYIP BANYODAN ÇIKTIM ODAMIN KAPISINI AÇMAMLA AŞAĞIDAN GELEN NEFİS OMLET KOKUSUNU ALABİLİYORDUM AH İŞTE BEN BU KIZI BU YÜZDEN SEVİYORDUM O DA OLMASA KAHBALTI YAPMAZDM MERDİVENDEN İNERKEN ELLİE GOULDİNG - BURN ŞARKISI AKLMA GELDİ MIRILDANA MIRILDANA MUTFAĞA DOĞRU GİTTİM KAPIYI YAVASÇA İTTİREREK AÇTIM JESS MASAYI ÇOKTAN HAZIRLAMISTI BELLKİ BENİ GÖRÜNCE '' TAM BENDE SENİ UYANDIRMAYA GELCEKTİM BEBEĞİM ''DEDİ BEN '' AHH LANET OLASI ALARM YÜZÜNDEN KALKTIM BU ARADA ENFES GÖRÜNÜYO HERŞEY DEDM ODA '' NE BEKLİYORSUN GEÇ HADİ MASAYA HEMEN YİYELİM İLK GÜNDEN OKULA GEÇ KALMK İSTEMEYİZ '' DEDİ BEN '' AH EVET OKUL VARDI DEMİ BUGÜN DEDİM OFLAYARAK '' HEMEN KAHVALTIYI YAPTIM BEN DİREK ODAMA ÇIKTIM ILIK SUYLA Bİ DUŞ ALDM KISA SÜRDÜRDM NORMALDE SAATLERCE DURABİLİRDİM BANYODA ÇIKAR ÇIKMAZ İÇ ÇAMAŞIRLARIMI GİYİP BUGÜNKÜ KOMBİNİM İÇİN DOLABIMIN KAPAĞINI AÇTIM BUZ MAVİSİ RENGİ OLAN KOT ŞORTUMU VE ÜZERİNEDE BEYAZ GÖMLEK ALDM BVE GİYİNDİM SACLARIMIN DOĞAL HALİ DÜZ OLDUĞU İÇİN KURUTUP TARADIM VE HAZIRDIM ÇANTAMI ALIP AŞAĞIYA İNDİM JESS HAZIR OLMUS BENİ BEKLİYORDU BENİ GÖRÜNCE GÜLÜMSEDİ '' HADİ ÇIKALIM '' DEDİ BENDE GÜLÜMSEYEREK KARSILIK VERDİM KAPIDA DURAN JESS ARABASINA YÜRÜMEYE BASLADIK ŞOFÖR KOLTUĞUNA JESS GEÇTİ BENDE YANINA OTURDM VE GİDİYORDUK YENİ OKULUMUZA OKULUN ÖNÜNE GELDİĞİMİZDE ARABAYI PARK EDİP İNDİK BAHÇEDEN İÇERİ GİRMEMİZLE BÜTÜN GÖZLER BİZE ÇEVRİLDİ HERALDE HER YENİ GELENE BÖYLE BAKIYORLARDI ONLARI UMURSAMADAN OKULUN KAPISINA DOĞRU İLERLEDİK JESS İLE DİREK MÜDÜR ODASINA GİDİP SINIFLARIMIZI ÖĞRENCEKTİK ÖNCEDEN KAYIT YAPTIRDIĞIMIZ İÇİN ŞANSLIYDIK ODAYA GİRMEMİZLE ÇIKMAMIZ BİR OLDU.
UMARIM BU BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER <3 :))