Capitolul 5

24 3 7
                                    

Calitolul necesita corectare.

Julia POV:
   Dupa ce am oprit.o pe Sorana din a.l calari pe Vlad, am intrat sa fac un dus. Ma spal in treaba mea acolo, cand intra cineva peste mine...era Cristi.
J: Iesi afara idiotule!! Spun incercand sa ma acopar cat mai mult.
C: Mi.am uitat prosopul aici.Pot sa pun o intrebare? Cand ti.au crescut asa mari? Intreaba facand referire la sanii mei.
J: Doar iesi afara!!!
C: Bine bine.
   Ce idiot. Cum poate sa intre asa peste mine cand i.am spus clar ca ma duc sa fac dus. Agh...idiot pervers.

Sorana POV:
   O aud pe Julia certandu.se cu cineva in baie. Eu nu sunt, Vlad e inca pe podea...CRISTI!! Cred ca a intrat peste ea in baie. O sa.l omoare cand iese de acolo.
S: Ce ai facut?
C: Am intrat peste ea in baie pentru ca.mi uitasem prosopul acolo.
S: Nu puteai sa astepti pana iesea ea?
C: Nu. Recunosc mi.a placut ce am vazut.
S: Ai 14 ani ce dracu?! Pervers idiot!

Cristi POV:
   Mi.e frica de ce o sa se intample dupa ce iese din baie. M.am certat cu Sorana pe tema asta 20 de minute. Pe fata asta nu o doare gura niciodata?!
  Aud usa de la baie deschizandu.se si inchizandu.se imediat. O Julia nervoasa, imbracata cu o pereche de pantaloni scurti, prea scurti de trening negri si un maieu tot
negru mulat, indreptandu.se spre mine.
J: Ai doua minute la dispozitie sa.mi dai un motiv bun sa nu te castrez!
C:Ammm...Te iubesc?
J: Toata lumea ma iubeste! Mai ai un minut.
C: Bine. Nu stiu ce sa spun. Mi.am lasat prosopul acolo si voiam sa.l iau.
J: Ma duc pana la magazin. Cand vin sa nu te mai gasesc aici. Spun si ies din apartament.
  Magazinul este la 20 de minute de aici. Vreau sa cumpar cate ceva de mancare.
  Intr.un final ajung la market. Intru si toata lumea sa uita ciudat la mine.
J: Ce? N.ati mai vazut persoane in trening la magazin?
Un batran: Dupa ce ca intri in magazin imbracata asa, mai ai tupeu sa si comentezi?
J: Imbracata cum? In trening?
Batranul: Ala nu e trening. Parca vii de pe centura.
J: Gata! Pana aici! Cine va credeti sa.mi spuneti mie ca vin de pe centura?? Din cate observ eu sunt imbracata, nu mi se vede fundul sau sanii. Am o silueta si nu mi.e rusine sa o arat. Macar pe mine nu atarna pielea. Spun si merg mai departe Sa.mi continui cumparaturile. N.am batut atata drum degeaba.

Cristi POV:
S: Ce faci?
C: Ce ti se pare ca fac? Imi fac bagajul
S: De ce?
C: Julia a zis ca daca ma gaseste aici cand vine, ma omoara.
S: Ma duc sa fac coliva! Vrei si cozonac la inmormantare?
C: Da te rog!

Julia POV:
   Intru in apartament, las plasele cu mancare pe masa din bucatarie si ma duc in camera. Unde.i Cristi? Nu.i Cristi!
J: Sorana, unde.i Cristi?
S: A plecat.
J: Cum a plecat?
S: Pe picioare!
J: Suna.l si spunei sa vina inapoi ca.l omor.
S: Alta care vrea coliva! Da...tu i.ai spus ca daca te intorci si el e inca aici, il omori.
J: Stiu ce am zis. Acum suna.l!!

Vlad POV:
  Desteptul de frate.meu a plecat. M.a lasat cu doua nebune in casa. Il omor cand vine.

To be continued...

 Life with them Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum