*Eu*

56 3 0
                                    

-Cassie mai repede!!
-Acum tată!!
Eu sunt Cassie si acum ma duc in drum spre antrenamente. Sunt un hibrid da... Nu prea îmi place asta dar nu am ce sa fac. Tatăl meu spune că eu ar trebui să fiu un hibrid extrem de puternic si sa ma antrenez mereu pentru a ajunge așa. Însă mama nu este de acord. Zice că ar trebui să am și eu puțin timp liber dar tatăl meu tot cum vrea face...
-Urca Cassie!!
-Acolo sus?*spun arătând cu degetul către copacul înalt*
-In cel mai scurt timp haide!
Mă mai uit odată la copacul imens si incep să urc până în vârf. Mă uit în jos și tatăl meu îmi face semn să cobor.
-10 secunde. Mai prost decât data trecută!!
-Nu prea am fost pregătită...
-Daca acum te atacă un vampir ce faci?
-Fug.
-Gresit!! Este mai rapid ca tine! Trebuie să urci în cel mai mare copac. Nu o să poată ajunge la tine prea repede.
-Ma voi antrena mai bine!
-Asa să faci! Vii pe jos acasă.
-Dar..
Nu apuc să termin propoziția ca tata a urcat în mașină și a plecat. Am început să merg pe lângă șosea si ma uitam la mașinile care treceau. Nu făceam cu mâna pentru ca știu că tatăl meu mă va certa. O mașină oprește lângă mine si o văd pe mama.
-Urca Cassie.
-Dar tata...
-O să îi explic eu..
-Bine...
Urc în mașină și trag ușor ușa. Mă uitam pe geam si urechile începură să îmi tiuie si sa ma doara. Am știu să reacționez repede si sa ma las în jos. Un glonț trece prin geamul din spate si iese prin parbriz.
-Mama calca pendala!!
Mama da ușor din cap si apasă pedala până în podea. Stiam cine este dar nu voiam să îmi aduc aminte. Mama ajunge în fața casei si coboram repede. Intrăm si incuiem ușa. În fața noastră se afla tata care era indiferent.
-De ce ai adus-o?!
-Klaus trebuie să știi că nu poți lăsa o fată ca ea pe stradă!!
-Fac ce vreau!!!
Eu urc scările si ma încui în cameră. Nu vreau să îi aud cum se certa iar din cauza mea. Îmi iau geaca telefonul si căștile si am sărit pe geam destinația mea fiind pădurea. Mă așez lângă un copac și îmi pun căștile în urechi. Aud un foșnet dar nu mă ridic să vad cine sau ce este. De după tufiș apare un pui de leopard. Dar nu era nici un leopard aici. Acesta se culcuseste lângă mine si adoarme. Mă uitam la acesta ființă foarte mică și drăguță. Nu am putut să nu observ că are o stea în frunte. Îl iau ușor în brațe și mă duc în casă. Îl pun pe pat iar acesta se întinde. Mă așez si eu lângă el si adorm. Dimineața mă trezesc cu el pe burta mea. Stătea si se uita la mine. Eu îl mângâi iar el se alintă. Pe ușă intră mama cu micul dejun.
-Multumesc mama dar nu trebuia. Tata unde este?
-Este la o conferință în România.
-Cat sta?
-O săptămână!
-Adica pot fi normală pentru o săptămână?
-Da!
-Cea mai tare zi!
Mama se uita la micuțul ghemotoc de lângă mine.
-De unde îl ai?
-L-am găsit in pădure!
-Poti avea grijă de el?
-Normal!
-Bine.

The Hybrid Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum