*Black*

33 3 3
                                    

În sfârșit pot fi și eu normală. Ii spun mamei că plec sa il plimb pe Black și ies afară. Cum eu nu prea am prieteni toți se tem de mine. Dar eu nu sunt că tatăl meu. Vreau sa am și eu măcar un prieten. Dar promit ca voi deveni o adevărată războinică sa dovedesc lumii ca prin venele mele curge sânge de Tiran. Mi-am schimbat culoarea ochilor într-un negru intens. Am luat zgarda lui Black în mana și am început sa merg pe lângă casa. Un grup de tineri încercau sa pătrundă în curte fără ai ști ce îi așteaptă. Ura pusese stăpânire pe mine și știam ca urmează sa fac ceva greșit. Fiind un hibrid aveam în mine un monstru ce se alimenta cu ura. Am simțit Cum mă preschimb. Negru din cap pana în picioare cu ghiare lungi la mâini, 2 coarne în frunte si niște ochi de un roșu sângeriu pusese stăpânire pe mine. Știam ca de acum nu mai pot face nimic. Jack acum conducea totul. Black a fugit în casa alarmat de ce vede dar pentru Jack nu era absolut nimic. Era destul de întuneric afară iar acei tineri săreau unul câte unul gardul. Jack S-a pus pe burta furisandu-se încet sper ei.
-Ce este aia?...
O voce feminina de după gard zările fiara ce se strecura la ei. Dar asta nu îl făcu sa se oprească. Mergând încet sper ei fixandu-si privirea în ochii unuia era de-a dreptul înfricoșător dar cu toate astea nu mă speriasem.
-Karl? Trebuie sa plecam de aici... repede!!!
-Probabil este doar un caine amarat.
Cu o viteza neimaginabila Jack a spintecat un membru al găștii facandu-i pe ceilalți sa între în panica. Țipetele și plansetele lor au facut-o pe mama sa iasă afară îngrijorată. Când se uita la mine Jack dispăruse lăsându-ma întinsă pe jos inconștienta. Tot ce am auzit după a fost motorul unei mașini și Țipetele lui tata. În mine sunt 3 personalități. Una mai rea ca alta. Jack-demonul adus parcă din alta lume. Vigilent și liniștit. Reușește mereu ce își propune. Mikeyla-cu un chip demonic, o rochie neagra rupturi uzata. Având o semi-luna în cap lăsând parul ei negru și lung sa iasă la iveala. Ochii de un negru intens, buzele crăpate, cearcăne sub ochi având o piele alba ca laptele. Ici-colo răni adânci din care curge sânge. Cu un mers apăsat taraind picioarele cu capul în pământ mergând către victima. La prima vedere zici ca este o fata normala dar ajunsa în fata ta începe sa rada și după câteva secunde își scoate colții omorând victima în chinuri groaznice. Muscata, bătută și legata victima nu supraviețuiește mai mult de 10 minute. Și cel mai de temut caracter și de care nu am auzit vreodată ca cineva poate sa îl controleze este Elezar- Demonul care are ca arma lanțuri încinse. Pocnetul lanțurilor poate sa te ucidă dacă ești în apropriere. Cu o geaca de piele și pantaloni se motociclist Da un aer de speriat. Cu toate astea din peisaj mai lipseau animalele lui de companie. 2 câini ai Iadului în stânga și în dreapta lui cu ochii ca lava și lătratul lor te face sa tremuri din cap pana în picioare. Ținuți de Elezar cu laturi afumate ce se aprind când le da drumul. Iar la urma clasamentului mă aflu eu încercând sa îi țin sub control. Jack alimentat de ura, Mikeyla alimentată de tristețe și durere iar Elezar alimentat de răzbunare și nebunie. Este foarte greu sa îi țin sub control deoarece mereu se afla într-un război continuu. Deschid ochii realizând ca sunt într-o cușcă legata cu lanțuri. Tata se aproprie de cușcă și îmi zice.
-Ce a fost în capul tău?! Acum trebuie sa îi conving pe toți ca a fost un accident.
-Sa fii spintecat de un demon nu este un accident? spun eu ironica
-Cassie! Nu este de joaca!
-Atunci lasa-ma sa ies din cușca asta! spun cu o voce demonica ce îl sperie pe tata.
-Elezar pune stăpânire pe tine?
-Lasa-ma sa ies!
-Nu!.
-O sa plătești pentru asta.
Simțeam Cum sângele pulsează mai repede ca de obicei și asta mă speria. Am simțit Cum mă preschimb în...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 28, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The Hybrid Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum