♧Arzu

71.5K 298 23
                                    

Gözlerimle avına odaklanmış bir avcı gibi onu göz hapsine almıştım.

Ortamın loş ışıklarından yüzünü pek seçemesemde onu arzularken bulmuştum kendimi.

Yanındaki kızla ilgileniyormuş gibi görünsede,sıkıldığını fark edebiliyordum. Vücut dili bunu gözler önüne seriyordu.

İçkimden bir yudum daha aldım başımı olumsuz anlamda sallarken,gülümsedim.

Adranelin seviyem gittikçe yükseliyordu. Cesaretlik hormonumda bununla orantılı olarak yükselmekteydi. Birazdan yapacaklarımı az çok kafamda tartarken hiçbir şey umrumda değildi.

Anı yaşayacaktım,her zaman ki gibi.

Son yudumuda başıma diktiğimde,ayaklandım.

Emin adımlarla daha adını bile bilmediğim adama doğru gidiyordum.

Ortamdaki yüksek sese rağmen;nabzımı,kalbimin atış sesini ve hatta attığım emin adımların zeminde bıraktığı tok sesleri duyabilmem de ayrı bir ironiydi.

Göz göze geldiğimizde başında dikiliyordum. Yanındaki kız da beni fark ettiğinde,gülümsedim.

"Afedersin." kıza hitaben konuştuğumda,şaşkınlıkla olayı kavramaya çalışıyordu.

Eğildim,derin göğüs dekoltemi ve mini eteğimi görmezden gelirken. Herkes ayrı dünyalardaydı zaten.

Sıcak nefesim kulağını hapis alırken mırıldandım.

"Ayağa kalk. Şimdi!" evet fazla emir vericiydi. Yani tam benlik.

Kulağına yakın bir yere varla yok arası teşvik edici bir öpücük bıraktıktan sonra doğruldum. Ona üsten bakarken yarı şaşkın bir ifadeyle çarpık bir gülüş yerini aldı öpülesi dudağında.

Yanındaki kız bir şeyler söylüyordu fakat bana değil. O ise kızı zerre takmadan ayaklandı.

Ayağa kalktığında bu seferde o bana üsten bakmış oldu. Elimi eliyle buluşturup peşimden sürüklemeye başladım.

Dans edenlerin arasına girdiğimizde, ona doğru döndüm.

Bakışlarımız yine kesiştiğinde ikimizde sırıtıyorduk. Ona sokularak dans etmeye başladığımda,kafasını olumsuz anlamda sallayıp dişleri gözükecek şekilde güldü.

Evet şuan daha iki saniye önce görmüş olduğum birisi ile sarmaş dolaş bir biçimde dans ediyordum,doğru.

Ama zaten bir daha onu görmeyecektim ve ben ne istesem elde ederdim az öncede ettiğim gibi. Anı yaşardım bu da benim hayat felsefemdi.

"Hep böyle misindir?" sesi düşündüğümden de hoştu. Sorduğu soruyu tam kavrayamazken bende soru yönelttim.

"Nasılmışım?" elleri kalçamın üzerinde hakimiyetini kurarken sırtım ona dönüktü.

Beni kendine sert ve ani bir hareketle bastırdığında  şokla beraber inlememek için dudağımı dişledim.

Sıcak nefesini kulağımı üflerken, ürperdim.

"Sorumun gayet açık ve net olduğunu düşünyorum." kıkırdadım.

"Çok sıkılıyor gibiydin." bu sefer ben kendimi bastırdığımda az da olsa inilti gibi ses döküldü dudağından.

"Eğlenmek mi istiyorsun,güzelim?"

Ona doğru döndüm ve istekle parlayan gözlerimi onun gözlerine diktim. Elim önce omzunda durdu ardında yavaş hareketlerle boynuna gitti.

Dikkatlice beni izliyordu.

Ensesindeki saç tutamlarını okşayıp gömleğinin yaka kısmına doğru ilerledim. Yakasından tutup kendime çektim. Dudaklarımız arasında milimler kala,durdum.

"Eğlenelim,istiyorum. "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 10, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Secret PassionisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin