,,Lidi, Muflon!" vykřikl udýchaný Tony. ,,Kde?!" zamumlal Clint s plnou pusou cereálních vloček, přižemž poflustal Steva. ,,Jsi nechutný." podíval se znechuceně Steve na Clinta, Clint jen pokrčil rameny jakoby se nic nestalo a žral dál. ,,U základny Shieldu..." povzdechl si Tony. ,,Tak si pohněte!" řekl Clint, vzal si luk a šíp a pomalu šel pryč. ,,Mimochodem kde je Wanda?" zeptal se Steve. ,,Eeeh... Ona..." zakoktal se Tony a všichni čekali co z něj vypadne. ,,Ona... Je tam... Venku..." ,,A to jsi ji tam jen tak nechal?" Zeptal se ho Clint s výrazem 'To si děláš prdel?' Tony neodpovídal.
•Mezitím někde tam venku•
,,Kleknout!" vykřikl Loki který si myslel že všichni Pokleknou, Tvářil se spokojeně dokud si nevšiml dívky který měla založené ruce na hrudi, Byla to Wanda. ,,Čeho dosáhneš když si tady kleknu?" zeptala se s posměchem Wanda. ,,Vlády." pousmál se Loki. ,,Vlády? Na co ti je vláda?" Zeptala se Wanda s pohledem upřeným na něj. Loki mlčel. Nejspíš přemýšlel. ,,Hej, Muflone!" ozval se Tony. Wanda se otočila a za sebou viděla... Avengers! Loki se posměšně zasmál a čekal co se bude dít dál. ,,Wando!" zakřičel Clint a Wanda se otočila. ,,Avengers... Jak já vás nesnáším." Řekl Loki a začal si všechny postupně prohlížet. ,,Bratře..." Thor chtěl něco Lokimu říct, ale ten mu skočil do řeči. ,,Já nejsem tvůj bratr! A nikdy jsem nebyl!" ,,Tak Nebratře, čeho chceš dosáhnout?" Podíval se Thor na Lokiho a Loki přemýšlel, delší dobu. ,,Pomsty." ,,Copak si nepamatuješ jak jsme si spolu hrávali když jsme byli menší? Nepamatuješ si na to, jak jsme se spolu vydali na tajnou výpravu do Jötunheimu?" Lokimu se do očí nahrnuli slzy, ale na venek nedal nic znát. ,,Tak tajná výprava to nebyla..." zasmál se Loki. Avengers koukali na Lokiho a Thora jako na voly. ,,Konec romantiky!" vykřikl Tony. ,,Přišli jsme tu pro Muflona, ne?" rozhlédl se Tony.
,,Ty by jsi se přeci Neobtěžoval." řekl Loki Tonymu. ,,No, to máš asi pravdu..." přikývl Tony.Pokračování příště...
Je to krátké, já vím. Důvod? Nic nestíhám! Druhá část bude určitě delší!
ČTEŠ
Ukaž mi, jak lhát, Neustále se v tom zlepšuješ
Fanfiction,,Jsem Loki z Asgardu!" začal vyhrožovat Loki ostatním Midgarďanům. ,,Jé, čau, Muflone!" zamával na něj Tony který tam stal vedle ostatních Avengerů. Wanda to pro jistotu jen přihlížela. Aby se něco neposralo, no... ***** Tenhle příběh je věnovaný...