😇 Kapitolka 2 😇

269 31 7
                                    

,,Hele nevím jak vy, ale já jdu!" Řekl Tony a pomalu šel pryč. ,,Tony, ale měl by jsi s tím něco udělat, myslím že by jsi to vyřešil kdyby to byl někdo jiný než Loki... Opravdu si myslíš že když zastavíš útok a necháš ho tady jen tak stát tak se tím vše vyřeší? To opravdu ne." vyjel po Tonym Steve a podíval se na ostatní Avengers. ,,Vezmu ho na Asgard. " Řekl Thor. ,,To nezabere, ty inteligente... Už utekl z Asgardu... Ehm... Čtyřikrát? Vážně si myslíš že teď neuteče? Mám lepší nápad, nebo horší,já nevím..." Řekla Wanda a podívala se na ostatní. ,,Ježiši, to zas bude něco... " zamumlal Clint. Protože naposledy to skončilo tak že Wanda poslala všechno Clintovo oblečení na charitu... Clint ji za to nesnáší do teď.
,,Clinte, určitě to nebude tak hrozné..." zasmála se Tasha. ,,Povídej Wando." ,,Fajn... Co kdyby jsme Lokiho vzali do Stark Toweru... Vím že to je sakra špatný nápad, ale myslím že by pro něj byl pobyt ve Stark Toweru horší než peklo!" Řekla Wanda a snažila se být aspoň trošilinku pozitivní. ,,Beru zpátky co jsem říkala před chvílí... Je to horší než jsem čekala... O dost." Řekla Tasha.
,,Zapomeň! Nikoho tam tahat nebudu a už vůbec ne Muflona!" řekl Tony. ,,Takže jsem jediný kdo souhlasí s Wandou?" Zeptal se Steve. Všichni jen mlčky stál takže to znamenalo ano. ,,Teď nevím jestli je horší odejít s Thorem na Asgard a poslouchat Otcovi řeči o tom že jsem si zasloužil zemřít nebo jestli tu být s Starkem v jedné budově..." Řekl Loki a podíval se na Wandu. ,,Myslím že poslouchání nějakýho Vešotce je o dost depresivnější než být s Tonym v jedné budově... I když si myslím že by jste se pozabíjeli navzájem!" Řekla Wanda a pousmála se na Lokiho. ,,Je to Všeotec, ne Vešotec, to zní jakoby měl vši..." Opravil Thor Wandu a ta se na něj zamračila. ,,Řekla jsem to naschvál."
,,Hele, mě ty vaše kecičky nezajímají. Vás by mělo zajímá spíše to že žádný muflon do Stark Toweru nepůjde." Prohlásil Tony když vtom se Wanda rozhodla ho "přemluvit"... Tím myslím že díky jejím schopnostem umí úžasně přemlouvat! Rovnou "přemluvila" i zbytek Avengers...
,,Rozmyslel jsem si to... Jdeme!" Usmál se Tony na Wandu. Loki nesouhlasně zabručel, ale nakonec si řekl že to je lepší než hodiny poslouchat Odinovi žvásty ohledně toho že si zasloužil umřít a tak dále... A hned poté šla tahle úžasná partička do Stark toweru...

Pokračování příště...

/407 slov! Je to o dooost delší než minulá část... Myslím! 😂 je to kravina, i knoow. 😒 zatím fakt nic moc, ale v 3-5 části to bude už trochu lepší, snad. Nepřemejšlí mi to... 😔
-A

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 18, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Ukaž mi, jak lhát, Neustále se v tom zlepšuješKde žijí příběhy. Začni objevovat