TH3 M33T1NG (L0U1S)

229 8 2
                                    

Pov Louis Tomlinson

Mijn wekker gaat, ik zucht en sla hem uit. Vandaag is de grote dag, de dag dat ik Harry ontmoet. We praten ongeveer een jaar en ik weet ongeveer hoe hij er uit ziet, maar ik geloof het niet. Hij is te knap voor mij, waarom zou er zo'n jongen op mij vallen. Ik stap uit bed en loop naar mijn inloopkast vol met kleding en zoek een fatsoenlijk shirt die leuk staat. Na een tijdje verwisselen van shirt heb ik het perfecte shirt gevonden en zoek dan een bijpassende broek. Ik heb niet zoveel schoenen maar pak de schoenen die het lekkerste zit en ik ook het vaakst aan heb. Mijn witte vans. Dan ga ik voor de spiegel staan en doe m'n haar een beetje warrig. Ik heb een badhairday . Ik baal er enorm van maar negeer het. Ik pak mijn portemonnee met een briefje van €20 erin. Ik doe die in mijn broekzak en loop naar beneden.

Ik maak een boterham met hagelslag en prop die in mijn mond, ik kijk ondertussen op Whatsapp of Harry nog wat heeft gezegt maar dat is niet zo. Als ik heb gegeten en heb gedronken pak ik mijn spullen en mijn jas en doe die aan. Dan doe ik de deur open en loop ik de deur uit, voordat ik de deur dicht doe, check ik nog even of ik al mijn spullen heb inclusief mijn OV-Kaart. En sluit dan de deur en loop naar het station.

ik wacht op de trein die naar Harry gaat, ik stap in en zit 1,5 uur in de trein. Daar lees ik mijn boek waar ik al 2 weken mee bezig ben, en hij is echt super spannend. Als ik er ben stap ik uit de trein en kijk om mij heen en zoek ik het plekje waar we hebben afgesproken en ga daar zitten.

Na 5 minuten te wachten zie ik niemand en zit onrustig te wachten. Zou hij echt zijn? Zou hij mij niet in de maling nemen? Is hij het? Of hij? Van alles spookt er door mijn hoofd en raak er een beetje in paniek van en heb spijt dat ik hier naar toe ben gegaan zonder dat iemand het weet. Dat is ook dom van mij, stel het is een vies mannetje en die neemt mij mee, weet niemand waar ik ben.. niet zo denken denk ik bij mezelf en wacht gerust verder. Toch zit ik met knikkende knieen onrustig te wachten. Ik zie een jongen met bruin haar en krullen, ik sta op en kijk naar hem maar hij is het niet en ik schaam mij. Shit. Ik ga weer zitten en pak het flesje water die ik op het station heb gekocht en neem er een slokje van.

Na onderhand een kwartier wachten zucht ik en kijk ik op mijn telefoon, en heb ik een bericht.

Hazza; Sorry bae, ben wat later, miste de bus!

Ik zucht en typ Oke terug en doe mijn telefoon weg. Dan pak ik mijn boek en lees erin.

Ehh..?? Ben jij louis tomlinson? Hoor ik achter mij en draai mij om.

———————————————————

OEEHH, wie is t, :))
Ik maak een louis hoofdstuk en een harry hoofdstuk ;) xx

Text Message  » Larry StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu