Kaan ve sevgilisi el ele tutuşmuş geziyorlardı ilknura dönmeye korkarak döndüm yüzünde bir burukluk hayal ķırıklığı sitem vardı hangi kız bunu kendine Yedire bilirdiki zaten ilknur kızın saçını başını yolmak için uğraşmadan izin vermedim İlknur un artık dayanacak gücü kalmamış ağlıyor du kağan malı bizi hala farketmemisti ama ven ona napcami biliyorum beklesin o mal en yakın asansöre binip arabaya inene kadar ilknur daha da fenalştı ona en iyi gelecek yer deniz kenarı yani bizim her zaman ki yerimiz arabayı oraya sürüyordum ilknur artik ağlamayi da kesmiş sabit bir şekilde yola bakıyordu ama bu bakışlar dolu dolu deyilde boş boş yani koskoca 4 yıl guveninin sarsılma bakışı ydi suan da ona ne yapabilirdimki geldiğimizde arabadan inip Hemen deniz kenarına koştu kağana naletler yağdırarak bağıra bağıra küfrediyordu canım arkadaşım derbedar olmuştu onu böyle görmek çok kötü bu halde eve götürmemek için ilknurun annesi Şeyma teyzeyi arayıp bu gün bizde kalacağını haber ettim bu arada emir habire arayıp duruyor ama suan ilknurla ilgilenmem gerekiyor ilknur un yanına gidince kendi kendine konuştuğunu farkettim artık burda daha da durmamalıydık hava agustos ayında olmamıza rağmen birden soğudu ilknuru yerinden kaldırıp arabaya bindirdikten sonra bizim eve sürdüm arabayı eve geldiğimizde ilknur arabada uyuya kalmıştı onu biraz uyanık biraz uykulu odama götürdüm direk yatağa kendini atıp uyuma ya başladı böyle ağır şeyi bedeni kaldıramamıstı narin bedeni gül gibi kız dururken sen git Kağan bey sürtük ķızlarla 4 yıllık sevgilini aldat bari kız güzel olsa ilknuru odamda bıraktıktan sonra annemin yanına aşağı indim damla abla emir abi ile çok eglendim diyerek hemen konuya bodoslama daldı çok sevindim damla annem nerde dememe kalmadan annem bana sarıldı hadi açmısin yemek ye derken ben çoktan o mis yemek kokularinin kaynağına doğru gidiyor dum esma teyze yine döktürmüstu birden kendimi kaybedip yemeklere saldırdım Karnım doyduktan sonra bugün ihmal ettiğim Emiri aramak için telefonu elime aldı m ki emir beni bugün 15 kere aramış daha mesajlar flan da var Emiri aramaya biraz korktum çünkü bugün hiç aramamıştım uzun uzun çaldıktan sonra emir hemen aşkım iyimisin seni arıyorum niye açmıyorsun diye sitem etti ilknurun durumunu anlatın ca oda bana hak verdi sizi alım biraz gezelim diyince hemen kabul ettim yukarı çıkıp hemen ilknuru uyandıracakken ilknur çoktan uyanmış sabit bir yere bakarak duruyordu hadi ilknur gidiyoruz nereye gidiyoruz ya ben oturcam Hayır oturmak yok hadi emir gelir şimdi dolabımdan ona elbise bende bi kot şort ve beyaz tshirt giydikten sonra makyajımızida yapıp assadayimda indik ilknur şimdiden hafif de olsa açılıyor du emir arabasının içinde cool bi şekilde oturmuş bizi bekliyordu bizi görünce arabadan indi hemen sarılıp öptü senu çok ozledim emir sadece bir kaç saat gorusemedik aşkım arabalara bindik ten sonra güzel bir bara getirmisti normalde bar hiç ilgi alanım değil ama emir olunca çok ta çekinmeden içeri girdik aslında çok içmek istemiyorum çünkü ilknuru zabdedecek biri yok ilknurun kaçıncı kadehi allah bilir etrafta ki kızların emire bakıp elleriylede gosterince kafam attı emir e hemen sarılarak sahiplendim emir bu Kıskanma durumunu farketmis kahkahalar atıyordu gıcık ilknur yeter bence artık içme çoktan sarhoş olmuş bi ses tonuyla azıcık daha ne olur azıcık Hayır desemde fayda etmez habire kafasına birini dikiyordu kıskanma sırası herhalde emirdeydi hemen kollarına alarak çok güzel olma diyince kıskandınmı diyerek kah kahalar attım aynı onun yaptığı gibi artık gidmeliydik ilknur aşmısti kendini eve gelince emir seni seviyorum diyip dudağıma bir buse kondurdu ilknur sarhoş sarhoş kapının kolunu bulmaya çalışarak cebelleşiyordu kapısını alıp onu kollarıma alarak odama yatırdım emir beni bahçede hala bekliyordu bende assa indik ten sonra arka bahçeye doğru yürüdük Salıncağa ikimizde oturduktan sonra başımı onun omuzlarına yasladım kokusu çok güzel içimde Bi huzur doldu birden emire dönüp emir o gün iyiki kaza gecirmisim emir birden kalkar gibi o nasıl söz içim giiti benim biliyormusun sana bir şey olacak diye ama emir şimdi ilknur boş yere o pislik kağanla kaçmış olacaktı o da var tabi ama bir daha böyle düşünme yavaş yavaş dudağıma yaklaşıyordu sonunda dudaklarımiz buluştu bende ona eşlik ediyordum birden içerden iğrenç bi sesle müzik söyleyen birinin sesi gelince eve başımı dondurdum bu ses bu ses olamaz bu ilknur hala sarhoş evi ayağa kaldırmadan emire veda edip içeri girdim hemen ilknuru susturup yatırdıktan sonra derin bir uykuya daldım.
...
Sabah uyandıgimda ilknur hala uyuyordu ilknurun telefonuna biri mesaj yağmurları yağdırıyordu yüzsuz daha bide mesaj atıyo mesajda
.
.
.
Arkadaşlar uzun süredir yazmadiğimin farkındayım ins begenmissinizdir yeni bölümü yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayin♡♡♡♡☆☆☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATTA Kİ ŞANSIM
ChickLitBu öyle bir kız ki başına gelmeyen kalmıyor ve hep şanssız ne yapsa Olmuyor bir trafik kazası sonucu Hafızasının birazını kaybediyor Hiç unutmaması gereken şeyleri Unutuyor