02 | SECRET FEELING

1.6K 129 43
                                    


Hm . author tngh demam ni , but author stay nk update chap 1 . kesian readers dh tunggu lama.




Ok abaikan




____


" akh "



Satu ringisan berhasil keluar melepasi mulut seorang namja berkaca mata separuh bulat yang sedang berusaha mati matian menahan rasa sakit yang sedang menimpanya .



Disinilah dia sekarang , sebuah bilik kecil di hujung sekolah bersama sekumpulan pelajar senior yang boleh dikatakan sering merampas ketenangannya sejak kebelakangan ini .



Seragam sekolah yang pada awalnya berkedudukan rapi tanpa cacat cela kini dah mula kelihatan tak terurus , sebahagiannya ada yang dah hampir terkoyak . kulit seputih susu yang terbaluti seragam asas berlogo ' Seungdo ' itu sudah mula tercetak luka-luka merah keungu-unguan sejak hampir 15 minit yang lalu .



Hancur



Perkataan yang boleh menggambarkan dirinya sekarang .



Bagaimana tidak ? Paginya berawal dengan pertemuan yang tak disengajakan , dimana terserempaknya seorang Jeon Jungkook dengan sekumpulan senior bergelar ' syaitan ' di perkarangan Seungdo .



Haish . sama saja macam sedang menempah maut .



' mereka menyakiti tanpa ampun '



" appo ... hiks ... hyung "



Rengeknya (¿) lagi .



' aku tak bersendirian '



Tepat beberapa sentimeter dihadapannya , seorang namja bersurai blonde , oren kemerah merahan sedang asyik memandangnya .



Eoh . seringainya menyebabkan Jungkook tak senang duduk .



Pandangan yang sukar difahami .



" kau semakin cantik ... "



Namja itu menjeda ayatnya lalu menggapai (¿) dagu milik Jungkook yang sudah mula bergetar menahan tangis .



" ...  malangnya , wajah ni akan aku rosakkan "



Sambungnya lagi . dia semakin melebarkan smirknya .



Sungguh



" kelihatan seperti syaitan "



Jungkook POV


Dia Park Jimin . Senior berumur satu tahun lebih tua dari aku . Paras wajahnya seperti malaikat ( 🌚 ) . sempurna ? Terlalu sempurna malah . handsome ? Sexy ? Eoh , apalah yang kurang dari seorang Park Jimin ?



TIADA



Jimin pelajar dari kelas 4a-a , pintar bukan ? Ya , terlalu pintar . dia adalah salah satu senior yang tak terlepas dari digilai para yeoja . selain yeoja , namja pun ada yang terjerat dalam pesona seorang Park Jimin .



Crush On You |•vkook [ kth + jjk ]Where stories live. Discover now