Bad Guy

640 3 3
                                    

Jack daniells ile dolu olan bardağımı dudaklarıma götürüp bir yudum aldım.

Kapıdan giren Kevin, Justin ve onun sürtük sevgilisi Amanda götü başı dağıtmış gibiydi.

Ne olacak? Her gece barlarda göt gezdiren bu üçlüden ne beklenir ki zaten?

"Yine mi içiyorsun Sofia?" Kevin sordu sırıtarak. "Yine mi bardan geliyorsun Kevin?" gözlerini devirip yanıma yerleşti.

"Evet bebeğim. Sana da tavsiye ederim." bilmiş bi tavırla konuştum. "Senin tavsiyelerine ihtiyacım yok Kev." kollarını göğüsünde birleştirdi.

"Asosyal kız olarak takılmak yerine sende Amanda gibi sürtük olsana?" Ben ve Amanda'yı mı karşılaştırıyordu?

"Bak bebeğim. Ben o sürtük Amanda gibi olmadım. Olmayacağım. Hem onun yanında sevgilisi var ve onu kolluyor. Ama benim yanımda yok. Çünkü ben tipsiz ve asosyalim."

Tek kaşını kaldırdı. "Ha sorun Amanda'nın arkasaında Justin'in olmasıysa ben de senin arkanda olurum. Ama o Justin olmadan önce de sürtüktü. Sende olmayı deneyebilirsin tatlım."

"Ben her gece bir abaza tarafından yatağa atılıp diğer gün de sap gibi kalmak istemediğimden sürtük olmayı denemiyorum Kev. Yoksa ben de o ikisi gibi geceleri fantezi yaparım. Asosyal göründüğüme bakma." Derin bi nefes aldım.

"Asosyal olsam neden bu çetenin içinde olayım ki? İşime gelse Jake, Lil, Chaz, sen ya da Ryan'ın altına çoktan girerdim. Ama istemiyorum."

"Sen bilirsin bebeğim. Ama artık içmeyi kessen iyi olur. Sahi, Jack Danniels'tan başka içki yok mu?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 01, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bad GuyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin