BÜYÜK SADAKAT

114 6 0
                                    

                            KİŞİ  TANITIMI 

ADA: düzgün bir vücüda sahip ve yediklerine ve giydiklerine takıntılı bir kızıdır kilo alma korkusundan dolayı arkadaşları yerken o sadece izlemekle yetinir ve onlara bu yediklerinin onlara kilo olarak döneceni her zaman söyler.Ada uzun sarı saçlı zayıf ve okulun en güzel kızları arasındadır.

BUĞRA:  Ada'nın tam zıttı olup ne bulursa yemesine ragmen hiçbir zaman kilo olmuyodur çok yediginden ve hiç doymadıgından dolayı grup da alay konusu olmayordur.Buğra o kadar yemesine rağmen nasıl oluyosa kaslı uzun boylu yeşil ve siyah karşımı bir gözlere sahip can kadar olmasa okulda popiler ve yakışlıdır.

CAN:  Grubun sportmeni saporla ilgili  her türlü işi hiç zorlanmadan yapıyor çok esnek vucudlu oldugundan dolayı gruba yardımı çok oluyo ve okulun en yakışıklı kişisidir.mavi gözleri yapılı vücüdütlü uzun boylu hafif sarımsı saçlıdır ve her kızın gözü ondadır.

ASLI: Ada gibi görünüşüne önem verir ama Buğra gibide önüne geleni yer her hafta başı diyete başlar fakat 2-3 saat sonra diyeti bozar ama bunlara rağmen oda digerleri ğibi zayıftır çünkü hergün düzenli bir şekilde sporunu yapar ve en az 30 dk koşar

DENİZ: Grunbun akılısıdır.Dersleri iyidir ve o da can gibi sportmendir.uzun kahverengi saçlı ve açık kahve renkli gözlüdür.digerlerine göre kısadır fakat abartılacak şekilde değil.

SILA: Yani ben olaylar coğunlukla benim ağzımdan anlatacağım.Ben ise uzun kahverengi saçlarım ve mavi gözlüyüm evet burası biraz fazla ciddi oldu ama neyse hikayede cidiyetlik kalmazz zaten

BÜYÜK SADAKATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin