Capitolul 1

57 12 1
                                    

Hei eu sunt Caroline, o fata de 16 ani. Sunt clasa a 9-a. Peste cateva luni voi face 17 ani . Locuiesc intr-o casa destul de mare aproape de New York, parinti mei de multe ori nu sunt acasa, mama lucreaza la un post de televiziune in New York si este plecata tot timpu abea seara o vad 5 minute cand se intoarce acasa, iar tata lucreaza si el tot in New York la o agentie de politie! Am un frate mai mare care are 22 de ani , nici el nu este acasa pentru ca sa mutat acum 3 ani in Londra . Deci eu in fiecare zi sunt singura!
La scoala e o situatie foarte incomoda pentru mine, toata lumea isi bate joc de mine chiar daca eu nu le-am facut nimic dar na ! In clasa a9a sunt cele mai rele fete din scoala Raluca,Dariana si Nicole, in fiecare zi ma barfesc . Dar eu nu le bag in seama ,mereu trec cu capul sus si nepasatoare pe langa ele. Acum 2 ani am intalnit cea mai speciala persoana din viata mea. O fata pe nume Carla , ea a fost colega noua . Ne-am pus amandoua in aceasi banca la inceputul anului si de atunci suntem cele mai bune prietene!

...........................................

Asta a fost primul capitol , sper ca va placut, in urmatorul capitol se vor intampla mult mai multe
Scuze  daca se afla greseli de gramatica sau de scriere in poveste❤❤❤❤❤

CarolineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum