Mutarea?!

25 5 2
                                    

Imi ridic privirea si acolo era Helen(se citeste Helăn)

-Ca....Caroline? Tu esti?
-Helen! Spun si sar la ea in brate

Halen era fosta mea colega si fosta lui Jake

-Caroline ce cauti aici?
-Helen Jake ......
-Shhh lasa mai bine nu imi spune! Trebuie sa gasim o modalitate prin care sa evadam de aici!
-Daaa!

Intr-un colt exista un geam pe care am putea iesi,trebuie doar sa il spargem, dupa ce iesim din camera asta trebuie sa sarim un zid imend si trebuie sa ne ferim de Jakson si Leon cei doi prieteni ai lui Jake ,ei pazesc poarta ,deci noi trebuie sa evadam pe o parte!

-Okey si cum spargem geamul?

-am eu un bolovan imens!
-Helen de ce nu ai scapt de mai demult de aici?
-Poi am incercat doar ca am sarit zidul prin fata si m-au prins Jakson si Leon!
-Aha.
-Uite!

Si imi arata o cicatrice foarte urata
-Ei mi-au facuto cu o tigara! Cand am incercat sa ies si m-au prins au luat o tigara si m-au ars,plus multa bataie! Au aruncat o galeata cu apa rece pe mine ,si multe altele!

-Helen!spun si imi las capul in jos

-Stai linistita micuto!
-Dar tu cum ai ajuns aici?
-Sti ziua in care am plecat de la scoala ,si i-am zis la Jake ca vreau sa ma mut el a zis ca nu o sa plec nicaieri ,daca el nu ma vede nimeni nu o sa ma vada ! Si ma adus in locul asta ,cand am venit eu aici mai era o fata pe care a omorat-o!
-Vai niciodata nu am crezut ca Jake poate face asa ceva!
-Mda nici eu dar aparentele inseala!
-Da
-Vrei diseara sa plecam din locul asta?
-Logic !
-Okey

Am mai povestit noi chesti pe acolo pana cand a venit Jake

-Ooo vad ca va cunoasteti!
-Jake te rog lasane sa plecam!
-Pfffff nici mort!
-Ce vrei sa faci cu noi?
-Poi cu Helen o iubesc si nu vreau sa plece!
-si cu mine?
-Te iubesc mai mult ca pe Helen si nu vreau sa te duci la Nicolas ca el e un prost si jumatate! Vreau sa fi a mea!
-NU SPUNE ASTA!
-Cum o iubesti mai mult ca pe mine ? Atunci lasama sa plec!

-TACI!

spune si iese afara

Era noapte ! Eu cu Helen ne pregateam sa plecam din locul asta!

Am reusit sa spargem geamul! Acum ne cataram pe zid ,Helen ma ajutat pe mine iar dupa aceea sa urcat ea.

AHHHH  am reusit sa scapam! Eu cu Helen am inceput sa fugim spre casa mea!

In curte era Nicolas dand cu pumnul in perete

-Nicolas!
-Caroline!spune si vine in spre mine......Credeam ca nu te voi mai vedea vreodata !
-Nici eu scumpule aseara am crezut ca mor fara tine!

-Pfff eu din clipa din care te-a luat am simtit ca viata mea nu mai are rost!

-Te iubesc asa de mult!
-Si eu micuto!

Ne-am sarutat cred ca 5 minute😂😂

-A da! Nicolas ea e Helen ! Helen el e Nicolas ,iubitul meu!
-Ma bucur!
-Si eu!

Ma bucur ca am scapat din ghiarele lui Jake! Era un ticalos!nu stiu cum am putut sa imi fie cel mai bun prieten!!

Helen a mers la fosta ei casa,iar eu cu Nicolas am mers in casa noastra

-Iubito,trebuie sa mergem din orasul asta! Jake va face orice ca sa terapeasca dinou!
-Stiu iubitule ,o sa imi strang lucrurile si o sa ne mutam!

Mi-am strans toate lucrurile
Am sunat un camion sa vina sa ne duca toate cutiile.

Am imbarcat toate lucrurile in camion!

Casa am vandut-o si toti bani ne-au ramas la noi

Ne-am mutat in Miami

Este un loc foarte frumos!

Ne-am asezat intr-o casa mare! Numai a noastra!
Ne-am cumparat si un catel !

Era un catel mic ,foarte pufost si dragalas

Maine era ziua mea ! Fac 17 ani doamne ! Nu imi vine sa cred !

Era ora 23 ,am mers sa ne culcam ca a fost o zi grea cu mutarea si tot!

Dimineata..........

Ma trezesc si ma pun in fund ,ma uit in jurul meu si Nicolas dinou lipseste de langa mine! In schimb in dreapta mea era un buchet frumos de flori si un biletel pe care scria ,,La multi ani Raza de soare! Te iubesc ! Pentru a avea o surpriza urmeaza bombonelele tale preferate!

Ma ridic din pat, imi fac primadata rutina de dimineata dar cand intru in baie cad o gramada de confeti pe mine si pe o masuta langa ghiuveta era o cutie cu ciocolata era asa dragut mi-am luat o rochita eleganta pe mine si am coborat jos!
Acolo era Nicolas ! Pe masa era un tort mare! Era plin de decoratiuni cu Happy Birthday prin casa ,plin de baloane

-Neata iubito,la multi ani! Spune si ma saruta.
Am o surpriza pentru tine
Azi vom merge...................
.... ......

CarolineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum