Dzisiaj miałam zamiar spotkać się z Ashley na plaży , dlatego postanowiłam się już powoli ogarniać . Założyłam czarne spodenki oraz biały crop, ale nie zapominajmy o stroju kąpielowym , zrobiłam jeszcze tylko mocny makijaż i rozczesałam włosy . Wzięłam moją czarną torebkę i spakowałam ręcznik , wyszłam z pokoju , udałam się do kuchni po butelkę wody . W przedpokoju założyłam moje japonki i wyszłam z domu . Na plaże nie miałam daleko , może iż mieszkałam praktycznie przy samej plaży . Idąc spoglądałam w stronę wody , dzisiaj fale były bardzo duże z czego się bardzo ucieszyłam , Ashley stała obok jakiegoś chłopaka , którego nigdy nie widziałam .
-Hej Asch , kto to ? - przywitałam się z przyjaciółką .
-Hej , poznaj Luke'a , przeprowadził się wczoraj wraz ze swoim kumplem - dziewczyna wytłumaczyła mi kim był nieznany mi do tej pory chłopak .
-Hej jestem Alison - podałam mu rękę i uśmiechnęłam się miło , na co Luke odwzajemnił gest , pogadaliśmy jeszcze chwilkę i wraz z nowo poznanym chłopakiem udaliśmy się na dalszą część plaży w celu opalenia się.
Dowiedziałam się , że przeprowadził się tutaj z Australii i jest w moim wieku , co się okazało że chłopak również surfuje .
-A gdzie twój kolega ? -spytałam z ciekawości . Na co chłopak wskazał palcem , na blondyna wychodzącego z wody , w ręku trzymał deskę co świadczy , że ma tą samą pasję jak i jego kumpel . Chłopak miał umięśnione ciało , blond czuprynkę i mocne rysy twarzy , krótko mówiąc był bardzo przystojny .
-A to jest właśnie Justin Bieber - Luke przedstawił swojego kolegę , na co ten przywitał się z nami .
-Hej jestem Alison , miło Cię poznać - wstałam i przywitałam się z Justinem pieprzonym Bieberem , ten tylko uśmiechnął się i usiadł . Rozmawialiśmy do godziny 18.45 , zgadaliśmy się z chłopakami , że wybierzemy się dzisiaj razem na imprezę , która jest organizowana co sobotę .
**********
Ubrałam białą zwiewną sukienkę , włosy wyprostowałam i zrobiłam od nowa makijaż , żeby był ,,świeży '' .Ashley była ubrana w niebieskie spodenki i bardzo krótki crop w czerwonym kolorze . Justin i Luke mieli na nas czekać przy plaży , więc szybko zabrałam jeszcze potrzebne rzeczy i wyszłyśmy z domu . Tak jak mówiłam nasi nowi znajomi czekali w wyznaczonym miejscu .
-No to co dziewczyny , pijemy ! - krzyknął Justin i skierowaliśmy się do baru . Blondyn zamówił nam po 6 shotów dla każdego . Każdy wypił wszystko na raz , nie powiem siekło mnie troszeczkę , po wypiciu alkoholu ruszyłam razem w dziewczyną na parkiet tańcząc bardzo seksownie . Przetańczyłyśmy 5 piosenek , więc zmęczone udałyśmy się do baru , gdzie Luke i Justin byli już ładnie podpici , ja i brązowowłosa zamówiłyśmy jeszcze 6 shotów i wypiłyśmy szybko . Potem doszły jeszcze drinki , i skończyło się na tym , że Ashley z Lukiem gdzieś zniknęli a ja z Justinem siedziałam na loży , bardziej to siedziałam na nim ...
Rozmawiałam z nim o różnych głupstwach , nasze usta były bardzo blisko siebie , więc nie marnowałam ani chwili i przybliżyłam swoje usta do jego . Tak , właśnie całowałam się z Bieberem i wiecie co ? Całuje zajebiście dobrze , po chwili chłopak odsunął się ode mnie , wstał i wziął mnie za rękę . Szliśmy do jego domu dalej nie muszę Wam mówić co było .
YOU ARE READING
One Moment
Teen FictionMoim całym życiem jest surfowanie , tą pasją zaraził mnie mój kochany dzidziuś . Nie jestem grzeczną dziewczynką ale też nie sprawiam dużych problemów , nigdy nie dopuszczałam do siebie żadnego chłopaka i nie zamierzałam tego zmierzać mimo , że do...