4. Kapitola ❤MŮJ IDOL❤

20 3 0
                                    

Dneska jsme ve škole skončili už v 10:45 a do 3 hodin odpoledne jsem měla čas, než přijde mamka domů z práce. Navrhla jsem tedy holkám, jestli nechtějí jít se mnou do cukrárny.
Jako první se ozvala Terka:
,,JÓ, já jdu a hned!" a dál se nikdo neozval,
Aničko, Káji vy nejdete? zeptala jsem se
,,Musím jít domů, a pak se podívat za babičkou." odpověděla Kája
,,Dobře tak jdem jen my Teri"
Po chvíli jsme se rozloučili a s Terkou jsme vyrazili do nejbližší cukrárny ještě jsem to tam pořádně neznala ale Terka mi řekla, že mě pak doprovodí domů.

Objednali jsme si horkou čokoládu a pohár, já si dala čokoládovou a jahodovou zmrzlinu se šlehačkou.
Báječné jsme si povídali a já si vzpomněla, že jsem se ještě ráno bála jak to vše dopadne a už sedím v cukrárně s mojí spolužačkou a kamarádkou ❤ V tu chvíli mi zavolala mamka, kde jsem strašně jsem se vylekala a proto jsem se začala balit, ale pak jsem zjistila, že mě mamka jen kontroluje jestli jsem se neztratila, jelikož byla 1hodina.
Řekli jsme si že už je čas jít a tak jsme zaplatili a vyrazili jsme domů.

Po cestě Terce volala její mamka, ať jde okamžitě rychle domů, tak mě opustila.
Šla jsem pěšky domů, jelikož to mám 30minut do školy autobusem, musela jsem jít běžky protože mi zrovna ujel a není venku tak hezky.

Když jsem přišla před náš dům, uviděla jsem kluka s blonďatými vlasy a na sobě měl kostkovanou košili a kratasy, divila jsem se, že mu není zima, rozdával letáky.
Tak jsem šla na proti němu abych si ho víc prohlédla. 💞
Pane bože ten je tak krásný, ten je Můj idol.
Začla jsem ho pozorovat a najedou si mě všimla a šel pomalu ke mě...
Začala jsem se bát, že se mu nebudu líbit a budu smutná. Už byl 2 metry od mě a promluvil na mě:
,,Ty jsi tu nová?"
,,Ano" řekla jsem
,,Ty bydlíš tady?" a ukázal na můj dům

 Už byl 2 metry od mě a promluvil na mě: ,,Ty jsi tu nová?",,Ano" řekla jsem,,Ty bydlíš tady?" a ukázal na můj dům

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Řekla jsem za ano a srdce mi bušilo ostošest.
Otočil se a ukázal na dům na konci ulice a řekl: ,,Tam bydlím já."
Pane bože on bydlí ve stejné ulici!! Začala jsem ve své hlavě jásat.
Já:,,A jak se jmenuješ?"
Kluk:,,Jmenuji se Adam."
To je tak krásné jméno.
Adam: ,, A ty?"
Já:,,Nikola ale kamarádi mj říkají Nikki"
Adam:,,To je krásné jméno a krásné jméno patří také krásné dívce!"
Opravu to řekl?! Krásné jméno patří také krásné dívce?!?!
Já:,,Děkuji" a pousmála jsem se
Adam: ,,Nechtěla by jsi někam zajít? Nemyslím teď ale třeba zítra, pozítří."
Já:,,Ano, moc ráda!"
Vyndala jsem z kabelky tužku a kousek papírku a napsala jsem tam moje telefonu číslo.
Pak jsem se rozloučila a odešla domů.
Vběhla jsem do pokoje skočila do postele, zabořila hlavu do polštáře a začala jsem křičet radostí velkou radostí.
Po chvíli jsem šla dolů do kuchyně si něco uvařit protože jsem měla hlad, vzala jsem si špagety a začala jsem je vařit, po chvilce mi zapípal mobil a já si myslela že je to Adam ale stálo tam:
Mamka:,,Uvař si něco k obědu a já přijdu kolem 16 hodiny mám tady v práci frmol a dost práce. pa mamka"
Byla jsem smutná protože to nebyl Adam.

Pokračování příště...

Snad se vám moje příběhy líbí a budu ráda když ano!❤

*Sabi*

Můj idolKde žijí příběhy. Začni objevovat