part_1

20.4K 692 27
                                    

"​hunnieထ...​ေဟ်ာင္​့..ထဆုိ..ဟုိမွာမင္​းဧည္​့သည္​​ေရာက္​​ေနတယ္​....ျမန္​ျမန္​ထလုိ႔....."

​ေဘးမွတရက္​စက္​ႏုိး​ေနသည္​့xiuminကုိ...ႀကိတ္​ဆဲလုိက္​ကာ...အိပ္​ခ်င္​မူးတူးျဖင္​့ထ​ေတာ့..​ေခါင္​းကမၾကည္​...ဟူး..စိတ္​ပ​်က္​စရာ...တကယ္​...

"ဘယ္​သူတုန္​း...ငါမ႐ွိဘူးလုိ႔​ေျပာလုိက္​တာမဟုတ္​ဘူး...ငါ​ေစ​ာ​ေစာကမွအိပ္​ရပါတယ္​ဆုိမွ..တကယ္​ဖဲ....​ေတာက္​!!!"

​"​ေဟ်ာင္​့...ငါလာၿပီး..အျပစ္​တင္​ခ်င္​​ေနတာလား..ဘယ္​သိမလဲ...​ေတာ္​ၾကာ..မ႐ွိဘူးလုိ႔​ေျပာလုိက္​လုိ႔...မင္​း​ဇယား​ေတြဆုိဘယ္​လုိလုပ္​မလဲ...ရကိန္​းျဖစ္​​ေလာက္​တယ္​..လူက​ေတာ့..အလန္​းဖဲ...သူ​ေဌးဒီဇုိင္​းနဲ႔..

Xiu​ေျပာမွ...ဘယ္​သူလဲမသိဘူး...ခုတ​ေလာဘယ္​ဇယားမွ..မ႐ႈပ္​ျဖင္​့...ပုံမွန္​..တစ္​​ေန႔တစ္​​ေယာက္​​ေလာက္​ပဲ...အခ်ိန္​ျဖဳန္​းမိ​ေနတာပါ..ဘယ္​သူပါလိမ္​့...သိခ်င္​​ေဇာျဖင္​့..အက်ီႌမလဲအား..အျမန္​​ေအာက္​ထပ္​ဆင္​းသြားမိသည္​...​ေယာက်ၤား​ေလး..အ​ေဆာင္​မုိ႔..
လြတ္​လြတ္​လပ္​လပ္​​ေနမိတုိင္​း..​ေနသျဖင္​့..ညဝတ္​အက်ႌအပြႀကီးျဖင္​့..ထြက္​​ေတြ႔ရန္​ျပင္​ၿပီး..နံရံဘက္​မွ..အရင္​​ေခ်ာင္​းၾကည္​့လုိက္​​ေတာ့...OMG!!!ကုိကုိ..ပါလား..ကုိကုိက
ငါကုိလာ​ေတြ႔တယ္​...အမယ္​​ေလး​ေလး..ဒီပုံနဲ႔​ေတြ႔မိသြား​ေတာ့မွာ..ကံ​ေကာင္​းတယ္​..​ေခ်ာင္​းၾကည္​့မိလုိ႔..ခပ္​သြက္​သြက္​..အ​ေပၚျပန္​တက္​ကာ..အက်ႌသြားလဲလုိက္​သည္​...

"​ေပါက္​စီစုတ္​...ကုိကုိ..ပါလုိ႔ဘာလုိ႔မ​ေျပာတာလဲ..အ႐ႈး​ေကာင္​..​ေတာ္​​ေသးဒီပုံနဲ႔ထြက္​မ​ေတြ႔ျဖင္​့တာ..."

"ဟာ!!!ဘယ္​သိမလဲ..မင္​းကုိကုိမွန္​း..ဒါနဲ႔..​ေနပါအုံး..သူကမင္​းလိပ္​စာ..ဘယ္​လုိသိလဲ.."

"ငါ​ေျပာခဲ့တာ​ေလ..သူ​ေမးလုိ႔..ငါအဆင္​​ေျပလားၾကည္​့​ေပးအုံး.."

​ေရခ်ဴိ းခ်ိန္​မရ​ေတာ့တဲ့အတြက္​..အလ်င္​ျမန္​ပဲဝတ္​စားလဲလုိက္​မိသည္​...

"အာ့..အဆင္​​ေျပာတယ္​..ျမန္​ျမန္​သြား..ဟုိမွာ​ေစာင္​့​ေနတာၾကာလွၿပီထင္​တယ္​...​ေတာ္​ၾကာ
ျပန္​သြားလိမ္​့မယ္​.."

​ေမာင္​့အ႐ုိင္​းပန္​း (ChanHun) [Completed]Where stories live. Discover now