part-14

8.7K 619 45
                                    

"သားက..LAမွာပ​ဲ​ေနခ်င္​တယ္​တ​ဲ့..​ေဆးကုိလည္​းအာ့မွာပဲကုခ်င္​တယ္​လုိ႔​ေျပာတယ္​.."

Suhoစကား​ေၾကာင္​့..Xing​ေရာ..Sehunပါခဏတာၿငိမ္​သက္​သြားသည္​..

Yixingကပဲ..သက္​ျပင္​းခ်ကာ..

"ဘယ္​ျဖစ္​မလဲ..?Sehunကုိထားခဲ့ၿပီး..ဟုိမွာသြား​ေနလုိ႔ဘယ္​ျဖစ္​မလဲ..ၿပီး​ေတာ့..က​ေလးလည္​း​ေမြးရအုံးမယ္​.."

ဟုတ္​​ေတာ့ဟုတ္​ပါတယ္​..ဒါမဲ့..သူစိတ္​ခ်မ္​းသာဖုိ႔ကအဓိဆုိ​ေတာ့..သြားခြင္​့​ေပးရမွာ​ေပါ့..

"မဟုတ္​တာ..က်​ေတာ္​​ေနတက္​ပါတယ္​..သူစိတ္​ခ်မ္​းသာဖုိ႔ကုိသာ..အဓ္ိကထားရ​ေအာင္​..."

"တကယ္​ျဖစ္​ရဲ႕လား??ငါတုိ႔​ေရာလုိက္​သြားမွရမွာ.."

Sehun​ေခါင္​းကုိသာ..အသာ​ေလးၿငိမ္​့ျပမိသည္​.

.................

အိပ္​ယာ​ေပၚမွာ..ႏွစ္​ျခဳိက္​စြာအိပ္​​ေမာက်​ေနတဲ့..
​ေမာင္​့နဖူးျပင္​​ေပၚက..ဆံပင္​အခ်ဴ ိ့အား..ခပ္​ဖြဖြပြတ္​သပ္​​ေပးလုိက္​သည္​...

သြားပါ...​ေမာင္​စိတ္​ခ်မ္​းသာတဲ့​ေနရာမွာ..​ေနပါ..
ဒါမဲ့..အခ်ိန္​တန္​ရင္​​ေတာ့..Babyဆီျပန္​လာ​ေပးပါ.....

နဖူး​ေပၚခပ္​ဖြဖြနမ္​းကာ....

"အရမ္​းခ်စ္​တယ္​​ေမာင္​.."

..............

"ငါတုိ႔စိတ္​ခ်ပါရ​ေစ..Baekhyun.."

"ဟုတ္​ကဲ့..စိတ္​ခ်ပါ..အန္​တီနဲ႔ဦး​ေလး.."

Suho..Chanyeolနားမွာရပ္​​ေနတဲ့..Sehunဆီ​ေလ်ွာက္​လာၿပီး..လက္​ကုိခပ္​ဖြဖြဆုပ္​ကုိင္​ကာ..

"က်န္​းမာ​ေရးကုိ..ဂ႐ုစုိက္​ပါ...​ေမြးခါနီးက်ရင္​..
အန္​တီ..ျပန္​လာခဲ့မယ္​.."

Sehun​ေခါင္​းကုိၿငိမ္​့ရင္​း..မ်က္​ရည္​​ေတြ..က်လာသည္​...

"သူ​ေဌးက​ေတာ္​..!​ေမာင္​..​ေမာင္​ကုိအပ္​ပါတယ္​.
အရမ္​းအတင္​းၾကပ္​ႀကီးသတိမရခုိင္​းပါနဲ႔..
က်​ေတာ္​​ေစာင္​့ႏုိင္​ပါတယ္​..."

"​ေအးပါ..တစ္​ခုခုအ​ေၾကာင္​းထူးရင္​..ဆက္​သြယ္​​ေနာ္​...အတြင္​းမွဴ းဂင္​က်န္​ခဲ့လိ္​မ္​့မယ္​.."

​ေမာင္​့အ႐ုိင္​းပန္​း (ChanHun) [Completed]Where stories live. Discover now