nástup do práce

30 4 6
                                    

Pohled Kell
„Haló?” zvedla jsem telefon. Nikdo se neozýval. Zavěsila jsem. Vzala jsem si na sebe svou fialovou uniformu a nožík od taťky. Vyrazila jsem do práce. Dorazila jsem tam ve 23:00. Byla to cupcakeárna jménem Mungle fastfoxy cupcake. Ten název jsem moc neznala, spíše jako Freddy fastbear pizza. „Vítej v tvé nové práci.” ozvalo se, když jsem vešla dovnitř. Bylo to tam moc pěkné. „Nebudeš tu jen jeden den - neboj.” ozvalo se ze tmy. Vyšel z toho chlápek v modré uniformě, zlatým odznakem nočního hlídače a modrou uniformskou čepicí. „Já jsem Micke Schmid a pracoval jsem tu. Poté si však se ozvala ty a já mám padla.” řekl, a já se trochu zděsila. Nevím čeho. Možná té práce, ale pochybuji. Co by mohlo být tak hrozné na hlídání robotů? Vždyť mají jen dálkové ovládání. Šli jsme dlouhou chodbou až do 'hlavní' místnosti. Bylo to obrovské. Opravdu gigantické. Na pódiu byla jakási růžovo-bílá liška se zeleným papouškem na rameni. Micke celou cestu něco brblal, ale zaregistrovala jsem jen to, že ta růžová liška se jmenuje Mungle. Vedle tý Mungle stál rezavý lišák. Vypadal jako pirát. Měl roztrhané kalhoty, místo ruky hák a pásku přes oko. Ten je prý Foxy. Ummmmm. Něco mi to připomíná. Na druhé straně od Mungle stála jakási marioneta. Začala jsem trochu víc dávat pozor, protože mě to trochu začalo zajímat. „...a tohle je jediná marioneta. Říkáme jí Marionet nebo Puppet.” řekl Micke. Zmlknul a zase jsme šli dlouhou chodbou. „Ták a tady to je tvůj nynější 'pokojík'. Strávíš tady celou dobu, co budeš tady pracovat.” řekl, a zase jsem se trochu zděsila. Dveře tam byly staré a zrezivělé, ale jakmile je otevřel, tak to byl úplný ráj! Polštářky na sedadle, plakáty po zdi, a tak dále. „Jo, promiň. Ani jsem se ti nepředstavila. Jsem Kellanie. Kellanie Purple. Ale spíš jenom Kell.” řekla jsem konečně po dlouhé době. Posadila jsem se a Micke cosi čmáral na papír. Potom mi to ukázal. „Tý jo!” řekla jsem po uvidění nerozluštitelného schématu. „To, co je červeně, budeš tu hlídat. To, co je modře, tu budeš uklízet. A to, co je zeleně, tak se tady budou konat oslavy, prodeje a občerstvení. Kapišto?” řekl a vrazil mi to do ruky.

Takže čaute! Mám tu další fnaf knihu. Doufám, že bude mít větší úspěch. Bude mít cca 6 kapitol a bude mít čtyři díly. Nahoře je to schéma. ☝. 😜 Čtyři díly protože je fnaf 4. Tadyto je fnaf 1. Každá tadyta kniha bude mít těch kapitol takhle šest, protože bude úvod (viz. tato kapitola), a další bude každá jedna noc. Uf. Díky, že jste vyslechli moje autorské kecy!
Mějte se strašidelně a přeji hezké počtení! 😘👻
Vote = potěšení
Komentář = potěšení + názor k vylepšení

Five nights at Mungle's aneb stvoření Purple girl 1. DílKde žijí příběhy. Začni objevovat