-5-

67 13 16
                                    

https://www.wattpad.com/story/82278572-gecenin-i%C5%9Fi%C4%9Fi

 @ThisMyPage @ThisMyPage

Kitabın tanıtımı :)

"Hayır! Gelme. Beni yalnız bırak. Kendime gelmek istiyorum," deyip çığlıklar atmaya başladı.

"Işık! Delirtme lan beni! Ne oldu bir an da! Ne! Her şey güzel giderken neden sikiyorsun her şeyi?!" Sesim artık kontrol edemeyeceğim kadar yükselmişti.

"Yalan mı? Bir şey hissetin mi becerirken? İşini yapmak için kullandın beni!"

İsa aşkına! Delirmek üzereydim. Bu kadın ne saçmalıyordu?

"Bak kadın! Delirtme lan beni! Seni becermedim ben! Tamam mı! Şimdi saçma sapan şeyler uydurma bana!" Vücudumu esir alan sinire yenik düşüp ona kötü bir şey yapmamak için salondan ayrıldım ama duyduğum kırılma sesleri ve çığlıklar ile geri döndüm.

"Kalk!" Bağırmam ile duvara daha da sindi.

"Ne diye ağlıyorsun sen?"

"Korkuyorum! Korkuyorum anlıyor musun?! Beni kullanıp bırakmandan korkuyorum. Becerip bir kenara atmandan korkuyorum! Anla işte! Seni kaybetmek istemiyorum! Kor-ku-yo-rum!" Sonlara doğru kısılan sesi ile yutkundum ve eğilip onu kucağıma aldım. Merdivenleri serice çıkıp odaya girdim. Işık'ı yavaşça yatağa bırakıp yanına yattım.

"Seni istesem de bırakamam ben. Sana bağlıyım. Asla kopmayacak sağlam halatlar ile bağlıyım. Ayrılamam. Bırakamam seni ben..."

--

Karanlık bir odaya camdan süzülen bir Işık, aniden yok olur mu?

Not; Tanıtımdaki kısım epeyce ilerki bölümlerden alınmıştır.

Arkadaşlar yeni kitap tanıtımıyla karşınızdayım bu kitabı ben okudum güzel bir kitap bazı +18 ler olsada yazar zaten uyarıyor rahatsız olan okumasın diye :) Yazarımıza başarılar diliyorum ve kitabını raflarda görmeyi umuyorum çünkü raflara deyecek bir kitap :D

Vote Ve Yorum MerkeziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin