Aparentele sunt inselatoare

10 2 1
                                    


    Ma numesc Mikeila Duncan am 15 ani si invat la cel mai bun liceu din oras (dar si cel mai sinistru).Sunt multe legende legate de acest liceu.
    Una dintre ele spune ca daca rămâi peste noapte în biblioteca un blestem de va abate asupra ta.
    Alta spune ca daca rămâi peste program si pornesti toate robinetele din toate băile vei capata o putere.Dar nu se stie ce.Ori asta ori vei murii.Iti trebuie noroc.
    Acest liceu pare foarte linistit si nici nu ți ai putea imagina, insa aparentele te inseala mai rau decat iubitul /iubita.Asa ca aveti grija.
   Chestia e ca nici eu nu sunt normala. Ba dimpotriva.Eu sunt un vampir .Da, a adevarat.
Suntem o familie de vampiri.
   Probabil ca va întrebati de ce traim printre voi si nu printre ai nostri.Părinții mei au fost prinsi făcând ceva ilegal.
    Mai exact erau traficanți de droguri.Si nu orice drog.Caci vampirii sunt imuni la toate...mai putin la asta:sânge de unicorn.Stiu ca suna ciudat, dar numele vine de la culoare.Sau mai bine zis culori.Mai exact 5 000 de nuante .
Acest drog poate manipula orice nemuritor.Din cauza asta am fost obligați sa locuim printre muritori cu toate riscurile asumate.Daca ne prind totul s a terminat.Nimic nu a mai periculos decat un muritor cu crucea in mana.
Btw, am uitat sa va spun ca mai am doi frati:O sora de 13 si un frate de 14.Pe fata o cheama Karina iar pe băiat Matteo. Fiecare dintre noi stăpâneste cate un element.Eu de exemplu stăpânesc apa, iar Matt focul.Karina nu si a descoperit inca puterea, deoarece asta se intampla la vârsta de 14 ani.Fratele meu nu stăpâneste prea bine focul si era sa arda bucătăria.Dar nu a bye.Puteam sa l sting repede .
Pe mama mea o cheama Katara si stăpâneste pământul, iar tara (André )aerul.Oare ce ar putea fii sora mea?Stateam linistita in camera mea si observ cum ora 0 a venit.Puterile imi cresc.
Eu:Mama, tata, Matt, Karina!Hai la vânătoare!
Eu ies prima pe fereastra urmata de familia mea.
Dupa ce am lăsat cativa oameni lati pe jos ne am întors acasa.(nu morti.Daca stii cat sa bei nu se va intampla nimic si vor uita totul)
Am adormit pe la 4.Binisor.Începe un nou vis.
Dar totul devine straniu.Nu se poate!!NUUUUU
.
.
.
Va urma.Dragii mei sper ca v a placut. Pun next cat de des pot.Ce imi place sa va tin în suspans!Ce malefica la simt!
App sper ca aceasta carte sa treaca de 5 volume.
Bye!
😂😂😂

Nu te uita in spateUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum