2.

32 3 0
                                    

Kluci tam byli asi 10 minut a my s Andy jsem byly v zákulisí a sledovaly jsem vystoupení. "tak a teď bych prosil aby zamnou přišla na podium Angee!" řekl do mikrofonu Gilinsky a mě se rozbušilo srdce. Rozhodla jsem se nejít ale Cameron si doběhl pro mě do zákulisí a přehodil  si mě přes rameno "Tak určitě znáš písničku od Shawna I Know What You Did Last Summer" já jen kývla na souhlas, protože Camilu Cabello mám ráda. "dobře tedy, tady máš mikrofon a můžeme?" já jen nervozně kývla a vedle mě se postavil Shawn "Můžem?" zeptal se vřele "A..ano" řekla jsem nervozně "nadechuj se a až budeš připravená chytni mě za ruku, dobře?" "jistě" nadechovala jsem a vydechovala jsem. Už jsem byla v klidu a tak jsem chytla Shawn za ruku začala hrát písnička (pusťte si media). Když skončila podívala jsem se na Shawn a objala ho. Odešli jsme do zákulisí a podívala jsem se na kluky, kteří se to asi snažili asi pochop, že umím zpívat "Jak.. jak..uh" snažil se vykoktat Johnson. "co?" začala jsem se smát "prostě zoíváš úžasně a Johnson chtěl říct, že zpíváš líp než on" ujal se smíchem slova Tay.


Omlouvám se, že je tak krátká ale já mám po oslavě a jsem vyřízená a asi nemocná, fakt nevím ale měla jsem chuť psát. Do příští kapitolky můžete psát návrhy na děj nebo jaké postavy by tam měly být.

- Unicorn Nika

Život s hvězdou |POZASTAVENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat