Vraja pentru schimbarea situatiei din rea in buna
Arde 7 lumanari albe la 7 p.m., intr-o seara de vineri. Pune o lumanare mai scurta intr-un ghiveci cu pamant. Dupa 10 minute, stinge toate lumanarile albe pe rand si lasa lumanarea mai scurta sa se stinga singura in pamant.
Vraja de iubire
Aprinde o lumanare (de obicei se foloseste o lumanare alba de ceai sfintit) si pune-o pe pervazul ferestrei, peste noapte.
In acest mod, iti chemi iubirea.Vraja pentru invizibilitate
Invizibilitatea este un termen usor de rastalmacit. Se crede ca nu poti face o potiune magica pe care sa o bei si bingo! sa devii invizibil. Ne pare rau, dar aceasta vraja te poate face sa pari invizibil oamenilor. Uneori este placut daca nu doresti sa atragi atentia sau pur si simplu daca vrei sa fii lasat in pace.Daca vrei sa fii invizibil altora - adica oamenii sa se uite prin tine ca si cum n-ai fi acolo (dar daca ii lovesti sau altceva, te pot vedea), incearca aceasta vraja. Inchide ochii si imagineaza-ti o sfera de lumina stralucitoare in jurul tau.Apoi imagineaza-ti ca lumina incepe sa devina confuza. Se pierde in culorile si formele din jurul tau. Te topesti in lumina, devii o parte din ea, pana dispari cu totul in camuflajul cercului de lumina din jurul tau.
Visele celor decedati
Ai nevoie de o lumanare alba, o fotografie a celui decedat, o pentagrama. Aprinde lumanarea alba si priveste flacara timp de cateva minute.
Apoi tine fotografia la nivelul ochilor si spune: "Ai plecat pentru totdeauna, dar prin aceasta vraja, tu vei veni in visele mele!"
Pune fotografia sub perna. Lasa lumanarea sa arda pana ajunge un ciot, stinge-o si pune-o de asemenea sub perna. Dormi cu ele sub perna timp de 3 nopti pentru a primi visul dorit.Sticluta cu vraji pentru protectie
Este folosita la neutralizarea puterii celor care intentioneaza sa-ti faca rau, sa-ti strice reputatia sau reprezinta in vreun fel o amenintare la adresa ta.
Ai nevoie de 4 lingurite de tamaie sau smirna, 4 lingurite fier negru pudra, 4 lingurite sare marina, 4 lingurite radacina pudra de orris (sau muschi de stejar), 1 lumanare alba, 1 sticla cu un snur sau capac, mojar si pisalog, hartie de pergament, cerneala neagra sau creion cu pasta neagra, ata neagra.
Amesteca sarea marina, pudra de orris si fierul intr-un vas, apoi taie o bucata de pergament care sa incapa in sticla si scrie pe ea cu cerneala neagra:
"Neutralizez puterea lui
....numele adversarului....
de a-mi face rau.
Cer ca acest lucru sa fie corect
si pentru binele tuturor.
Asa sa fie!"
Ruleaza pergamentul, leaga-l cu ata neagra si pune-i in sticla. Umple sticla cu ingredientele uscate. Apoi ia lumanarea alba si in timp ce invarti sticla in sensul acelor de ceasornic, scurge ceara topita peste dop, pentru a-l sigila. La urma, ingroapa in secret sticla intr-un loc unde nu va fi deranjata si animalele sau oamenii nu o vor dezgropa. Aceasta vraja este ca un duh din sticla. Nu trebuie eliberata sau puterea vrajii va fi pierduta.Pentru a visa viitorul
Divinatia prin vis reprezinta puterea de a vedea viitorul si intensifica clarviziunile prin vise. Pentru a prevedea un eveniment din viitor prin intermediul unui vis, incearca acest ritual puternic pentru vise.
Decide despre ce subiect va fi visul tau profetic/psihic. Te implica pe tine sau pe altcineva? asupra carul subiect doresti sa fii informat? (bani, dragoste, etc). Cat de departe vrei sa vezi in viitor? Ai o intrebare speciala de adresat sau doar un subiect general? Cum vrei sa ti se raspunda? Printr-o calauza, simboluri, emotii, etc.?
Odata ce esti sigur ca stii exact cum ar trebui sa fie visul profetic, poti trange materialele si poti pregati lucrarea. Intinde un patrat de material bleu. In mijloc, pune un amestec de funze de frasin, dafin, sclipeti, heliotrop, ilice, iasomie, galbenele, mimoze, radacini de ierburi, ceapa si/sau coada soricelului (cate gasesti). Strange colturile patratului catre mijloc si leaga-le, formand un mic saculet, cu un snur, o funda sau o bucata de franghie.
Apoi, pe o bucata alba de hartie, explica pe scurt ce ai nevoie de vezi in vis, ghidandu-te dupa intrebarile de mai sus pentru a preciza intrebarile/ideile principale despre care trebuie sa fie profetiile.
Pune saculetul cu ierburi si hartia sub perna si ai grija sa-ti notezi visul intr-un carnetel sau jurnal imediat dupa ce te trezesti, ca sa nu-l uiti.
Foloseste ce ai invaat pentru a te pregati in ceea ce priveste viitorul.
CITEȘTI
Jurnalul magiei
ParanormalToate vrăjile găsite de mine se află aici.Nu e o glumă cine crede le poate practica.