Autorius / ė: NeinomasVartotojas
Aprašymas:
Kritika:
GRAMATINĖS KLAIDOS AGAIN.... Mane nervina taisyt kitų klaidas.😑😑😑 Jeigu jau rašai istoriją, stenkis nedaryti gramatinių klaidų.
Kodėl visą laiką minėjai vien tik akiniuotis? Juk pilna panašių žodžių ir galima jį pakeisti kitais.
Klausimas - tai jie ten su ta Breta prabuvo Žemėje kelis mėnesius ir tada magiškai atsirado vėl Marse ir toliau gyvenimas tęsėsi gerai? (Aš čia iš nervų nesąmones rašau)
Lmfao tai Breta jis ar ji?
Omaigad kam kartot vien tik Fobas??? Gi irgi gali pakeist kaip nors tą žodį.
Kai rašai pov., kartais veikėjas neturėtų pats pasakoti, o ne vien tik rašytojas apie jį?
Ech, vėl tas pats besikartojantis žodis ji, jai, ji, jai... Nu gi rimtai, įmanoma pakeist kaip nors kitaip tą žodį.
Čia pasikeitė vardas Bretą? (Bretą pavalgė ir išėjo : pvz.)
Tikrai ne prie ko prikišai tą Lietuvą. Kalbama apie Marsą ir panašiai, tada BAM ir atsiranda Lietuva.
Siūlau / mano nuomonė:
4 klasės taisyklė - prieš o, bet, kad, tačiau ir t.t. rašomi kableliai. 😊
Siūlau išsitaisyti rašybos klaidas ir kai rašai dalį, ją kelis kartus persiskaityti.
Kai rašai, ką žmogus padarė, tai niekada nesirašys (le atsako į klausimą ką) pvz.: Breta nesirašys Bretą, nebent kažkas kažką su ja padarė 😂😂.
Žodžiu, mačiau, kad istorija yra taisoma, bet kolkas dar ne viskas ištaisyta. Tikiuosi, kad atsižvelgsi į mano nuomonę. ^^
-------
aim bek
-------
-------
Man "vertinimai" rašosi ilgesni, kai aš skaitydama rašau kritiką iš karto, negu iš atminties. Žinau, kad tai gaunasi kaip užrašai, bet bent jau ilgesnė ir išsamesnė. :"D
-------